Skip to main content
Vraag

tips voor sexspeeltje meisje?

• June 10, 2026
  • 8 reacties
  • 249 Bekeken

BISEXUALanoniempje
Forum|alt.badge.img+1

hee ben ik weer hoor lol.

als je in mn vorige topic miss heb gelezen ( nee kindertelfoon niet samenvoegen aub zijn 2 verschillende dingen lol ) houd ik wel van masturberen. maar zou graag eens wat uit willen proberen hebben jullie tips voor dingen die ik kan kopen bij de etos of kruidvat?? en tips hoe want als ik het koop koop ik het bij mij in de stad maar daar werken mensen van mn school😣

8 reacties

Forum|alt.badge.img

Misschien een kleine tube van luchtje of iets omerin te doen

nissangtrje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • June 14, 2026

kan je gewoon als je 13 bent enzo seksspeeltjes en condooms halen bij de kruidvat?

BISEXUALanoniempje
Forum|alt.badge.img+1

kan je gewoon als je 13 bent enzo seksspeeltjes en condooms halen bij de kruidvat?

dat vraag ik me dus ook af…

Forum|alt.badge.img

@BISEXUALanoniempje  ​@nissangtrje  Volgens mij mag je gewoon condooms halen bij de kruidvat maar over de seksspeeltjes twijfel ik nog, maar ik denk het wel

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 16, 2026

je zou het ook online kunnen kopen of naar een andere winkel buiten de stad gaan

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 16, 2026

Bij de Kruidvat zelfscan heb ik geen leeftijdscontrole of dergelijke gehad toen ik een toy kocht.

tip koop het met een cadeaukaart, dan hoef je niet bij de normale kassa en zien je ouders het ook niet op je rekening.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 16, 2026

Hiii 

mijn allereerste vibrator kwam van easytoys!! Ik weet niet of je al een eigen bankrekening hebt maar als je iets besteld op easytoys dan versturen ze alles anoniem, dus alleen als je ouders jouw pakketjes openmaken zouden ze er eventueel achter kunnen komen wat je hebt gekocht maar easytoys staat niet op de verpakking🙃 het wordt op je rekening afgeschreven als “EDC” dus ook anoniem🥰

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 16, 2026

Hoi ik weet zelf niet wat fijn is 

wel wil ik je als tip geven dat in sommige winkels van de kruidvat speeltjes en condooms etc achter de kassa staan dus dan moet je get afrekenen bij iemand. Kan je anders mischien iets bol.com bestellen en het naar een pakketpunt sturen?