Skip to main content
Vraag

tips voor orgasme meisje

• September 8, 2025
  • 7 reacties
  • 1205 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi, 

Ik ben een meisje, 15 jaar, en masturbeer best vaak. Vaak gewoon met een douche straal, of over mn klit wrijven. Soms vingers er in, maar dat vind ik niet zo goed werken. Vaak word ik heel geil, al helemaal als ik erotische verhalen heb gelezen, mn hartslag gaat omhoog, ik begin te hijgen en het meest intense, al mn spieren spannen aan, Verkrampen bijna. Maar ik kom helaas gewoon niet. 

Hebben jullie tips om eindelijk een keer zo'n heerlijk orgasme te voelen? Zonder speeltjes aub

7 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 9, 2025

je bent in ieder geval goed onderweg

Probeer is meer tegelijk te doen, bijvoorbeeld eerst een erotisch verhaal lezen zodat je nat bent en dan met de douche kop en je klit wrijven. Probeer ook je g spot te vinden. 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 13, 2025

Probeer ook de douch straal van zachter naar harder te zetten dat kan ook helpen 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 17, 2025

je bent in ieder geval goed onderweg

Probeer is meer tegelijk te doen, bijvoorbeeld eerst een erotisch verhaal lezen zodat je nat bent en dan met de douche kop en je klit wrijven. Probeer ook je g spot te vinden. 

Ik heb dat geprobeerd maar heb je tips? Ik zet de douche straal altijd al op mn klit. En de q spot kan ik eigenlijk niet vinden. Als ik naar binnen ga doet dat echt niks met me helaas

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 17, 2025

Als julie een bad hebben, kun je het misschien daarin proberen: warm water ontspant en dat je dan helemaal bloot bent windt je misschien extra op.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 21, 2025

Als julie een bad hebben, kun je het misschien daarin proberen: warm water ontspant en dat je dan helemaal bloot bent windt je misschien extra op.

We hebben helaas geen bad:/

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 22, 2025

Je g spot zit als je in je vagina gaat ongeveer een halve vinger diep en dan aan de kant van je buik en voelt een beetje anders. Dus als je op je rug ligt kan je met een vinger er in en naar boven buigen naar je navel en dan hoor je hem ergens te voelen. Het voel een beetje ribbelig 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 22, 2025

Je kan inderdaad ook proberen helemaal naakt te zijn of aan je tepels en borsten zitten