Vraag

tips voor aftrekken

  • 30 March 2024
  • 20 reacties
  • 931 Bekeken

Badge +2

Hoi ik ben 14 

Ik ben nieuwe schierig waar en hoe jullie je aftrekken wat ik doe dit altijd gw in me kamer waar wil is wat anders proberen jullie nog tips


20 reacties

Badge +2

Badkamer wc

Reputatie 5
Badge +4

Bos, maisveld (moet je wel nog even geduld hebben), thuis op het terras, in je tuin achter een grote struik, kleedhok van een grote kledingzaak, op je buik op bed

Kan op verschillende plekken in huis heb ik al veel gehad : eigen kamer, kamer van zus, badkamer, huiskamer op de bank, keuken, toilet of eens buiten proberen..

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Onder douche.

Badge +1

hallo 

ik doe dat in mijn bed wc of badkamer of mijn broer zijn kamer want hij is volwassen en voelt wel geil

Badge +1

rick 123  kan je me tips geven hoe je dat buiten doet?

ik zou badkamer/wc zeker aanraden. ligt er wel aan of je een rotzooitje maakt of dat het netjes blijft, dan is kamer wel een goeie optie.

Reputatie 5
Badge +4

rick 123  kan je me tips geven hoe je dat buiten doet?

@therock wat wil je weten?

Badge +1

Hoe je het het best kan doen 

Reputatie 5
Badge +4

@therock ik weet bij mij in de buurt een stukje bos waar niemand gewoon zo kan komen er is daar ook geen wandelpad ofzo.  Als de bomen weer vol in het blad zitten ga ik daar met m’n fiets heen en neem een rugzakje mee. Ik blijf dan eerst een paar minuten de boel in de gaten te houden en trek dan al m’n kleren uit behalve m’n sokken en schoenen die stop ik in mn rugzak en ga dan een beetje heen en weer lopen. Na een kwartier ofzo ga ik in allerlei houdingen me aftrekken en datzelfde doe ik ook in een maisveld. Soms ga ik ook in de buurt naar een grote kledingzaak en pak ik een paar kledingstukken ofzo  (dan valt het minder op) en ga ik een hokje in waar wel een deurtje in zit maar boven en beneden open is en dan kleed ik me ook helemaal uit. Ik heb nog geen sperma dus ik hoef nog niks op te ruimen 

Reputatie 2
Badge +1

WC van de trein of vliegtuig. Of als je snel kan komen bij zo'n pisbak.  :)

Badge +2

@Rick123  hoe oud ben jij als ik vragen mag en je brengt denk iedereen wel op goeie ideeen

 

Reputatie 5
Badge +4

@Rick123  hoe oud ben jij als ik vragen mag en je brengt denk iedereen wel op goeie ideeen

 

@Anoniempje14jaar  ik ben 12 jaar dank je, als ik me wil aftrekken kijk ik vaak naar foto’s en kijk dan ook hoe hun omgeving eruit ziet en zo kom ik op ideeën 

Badge

@Rick123 , heb je ook tips om het leuker te maken als je het in bed doet of als je het in de douche doet, want ik vind het nu nogal wat eentonig en saai.

(Ps: ik ben 13)

Reputatie 5
Badge +4

@Anonieme banaan

In bed: naakt in bed gaan liggen op je buik. Of in je pyjama (zonder onderbroek). Of naakt in je bed met de lakens half op je zodat het met je bewegingen langzaam van je af glijdt 

douche: trek een ‘oude’ onderbroeken aan en ga langs de wand ‘schuren’. Of gewoon naakt op de vloer gaan liggen (op je rug) met je benen omhoog en laat de harde straal of juist de normale straal op je piemel lopen en je dan aftrekken. Met dat laatste kun je ook je heupen optillen zodat de straal ook op je ballen komt (kijk uit met de harde straal op je ballen) en misschien kun je de straal (hard en zacht op je anus laten spuiten.

Als ik op meer ideeën kom laat ik het je weten 

Badge

@Rick123

Alvast bedankt zal ze zeker uitproberen

Reputatie 5
Badge +4

-onnodige quote verwijderd door Kindertelefoon-

Top laat maar weten hoe en wat je gedaan hebt vind ik leuk

Badge

@Rick123  heb al een paar tips uitgeprobeerd, was zeer leuk. Zal ze zeker vaker doen. Heb nog een vraag. Heb je ook tips voor als je het op de wc doet.

alvast bedankt

Anonieme banaan😜🍌

Reputatie 5
Badge +4

-onnodige quote verwijderd-

@Anonieme banaan nee op de wc niet echt sorry man

Badge

@Rick123 nie erg

Reageer