Vraag

tips voor af te trekken

  • 1 May 2024
  • 6 reacties
  • 345 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hallo ik ben een jongen van 16 en ik trek mezelf graag af😍, maar ik doe dat altijd op dezelfde manier, heeft iemand ideëen hoe ik mezelf op andere manieren kan aftrekken of misschien met een atribuut?


6 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Met de andere hand misschien? Of een sok op je lul met het elastiek op je ballen trekken? Geeft een heerlijk gevoel.

Reputatie 1
Badge +2

Bedoel je een rubbere elastiek, blijft dat niet haken achter je balhaar. En van die sok, moet je 

Reputatie 7
Badge +2

Heejj  gebruik jij een cockring?   En doe lekker langzaam. Krijg je veel sperma, Dat is ook geil als  meisjes erbij zijn. Ik hou wel van de gedachte dat een jongen kreunend  veel sperma moet geven door mij. Dat zou ik echt shaky vinden !

Doby

Reputatie 1
Badge +2

Heejj  gebruik jij een cockring?   En doe lekker langzaam. Krijg je veel sperma, Dat is ook geil als  meisjes erbij zijn. Ik hou wel van de gedachte dat een jongen kreunend  veel sperma moet geven door mij. Dat zou ik echt shaky vinden !

Doby

Danku, maar nee ik gebruik geen cock ring

Reputatie 7
Badge +4

Op je buik op bed 

als je een keer de hele dag alleen thuis bent de hele dag naakt zijn en af en toe aftrekken 

ergens buiten 

thuis op het terras 

Reputatie 1
Badge +2

Heejj  gebruik jij een cockring?   En doe lekker langzaam. Krijg je veel sperma, Dat is ook geil als  meisjes erbij zijn. Ik hou wel van de gedachte dat een jongen kreunend  veel sperma moet geven door mij. Dat zou ik echt shaky vinden !

Doby

Ik zou dat wel willen doen voor jouw, maar ik heb nog nooit afgetrokken bij een meisje

Reageer