Vraag

Tips om te kunnen aftrekken

  • 11 February 2022
  • 7 reacties
  • 437 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik hou wel van aftrekker hebben jullie nog tips om te kunnen aftrekken 


7 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Ik heb dit probleem ook. Een sextoy kopen ging me een beetje ver. Ik heb als vervanger een xxl-knuffelbeer (160cm) gekocht. Ik ga er dan vaak op liggen en dan doe ik alsof ik er mee aan het neuken ben of ik trek er op af. Ik zou ook graag nog wat andere dingen willen doen met die beer, maar ik weet niet wat. ik heb hier ook een topic over geschreven, zou leuk zijn als je daar ook nog ff op wilt reageren…

 

Groetjes

Reputatie 1
Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Okè maar heb je nog wat tips of niet?

ik heb wel een tip ik weet niet of je dit al doet of gedaan heb maar ik vind het zelf wel lekker om veel speeksel op mijn lul ted oen dat ie goed nat is en me hand heel makkelijk over mijn lul glijd en ik kom dan ook veel beter klaar en spuit ook altijd harder met klaarkomen

Reputatie 1
Badge

ik heb wel een tip ik weet niet of je dit al doet of gedaan heb maar ik vind het zelf wel lekker om veel speeksel op mijn lul ted oen dat ie goed nat is en me hand heel makkelijk over mijn lul glijd en ik kom dan ook veel beter klaar en spuit ook altijd harder met klaarkomen

Ik ga het wel een keer proberen thx

Reputatie 5
Badge +3

je kunt ook eens proberen om een beetje olijfolie te gebruiken, dat glijd nog veel beter!

en dan bijvoorbeeld alleen zachtjes over je eikel wrijven, of het een of twee vingers over het toompje

Reputatie 1
Badge

je kunt ook eens proberen om een beetje olijfolie te gebruiken, dat glijd nog veel beter!

en dan bijvoorbeeld alleen zachtjes over je eikel wrijven, of het een of twee vingers over het toompje

Okè 

Reputatie 1
Badge

Hebben julie nog tips om snel klaartekomen ben een jonge 

Reageer