Skip to main content

Hallo ik ben 17 en heb al bijna een jaar een relatie, 

Toen we begonnen aan seks verliep het niet altijd zo goed, nu hebben we geleerd dat we onze tijd ervoor moeten nemen en nu gaat het veel beter, we zijn een koppel die liever zijn tijd ervoor neemt dan vlug vlug. I had ook gelezen dan weinig vrouwen klaarkomen tijdens gewone seks. Bij ons lukt het meestal wel maar niet altijd. Maar omdat we dat geleerd hebben dat dat vaak zo is nemen we er vrede mee omdat hij bij ons meestal wel lukt. Maar mijn vraag is of er nog tips zijn om de seks beter te maken als tieners. (Ik ben 17 mijn vriendin 16)

hoi hoi!

ik zelf heb nog nooit sex gehad, maar misschien vindt je vriendin het fijn als je tijdens de sex ook met je hand haar clitoris aanraakt. als zij het goed vindt kan je ook haar tepels masseren of likken. wat ook kan om de sex leuker en fijner te maken is foreplay, en na de sex altijd nog aandacht aan dr geven. als jullie dit beide goed vinden kan ze op 4 gaan en dan ga je van achter haar clitoris aanraken en/of beffen. doe wel alleen dingen die jullie fijn vinden en willen proberen. hopelijk helpt dit!

(dit bericht komt van een meisje)

groetjesss

Zelf vind ik dingetjes zoals haren trekken, slaan (op kont, niet gezicht!) , choken of hand op mond altijd wel wat toevoegen als ik daarvoor in de stemming ben. Het geeft net iets extra’s. En anders vind ik het leuk om hem eerst te teasen (bijv hij mag me niet aanraken en ik zoen hem en trek hem af etc maar als hij bijna klaarkomt stop ik. Dan uiteindelijk als “beloning” seks met hem hebben) 

luister wel naar je vriendin, als zij dit soort dingen niks vindt, zoek dan naar iets anders samen ;)

En anders miss een koppel speeltje ? 

xx

Hallo ik ben 17 en heb al bijna een jaar een relatie, 

Toen we begonnen aan seks verliep het niet altijd zo goed, nu hebben we geleerd dat we onze tijd ervoor moeten nemen en nu gaat het veel beter, we zijn een koppel die liever zijn tijd ervoor neemt dan vlug vlug. I had ook gelezen dan weinig vrouwen klaarkomen tijdens gewone seks. Bij ons lukt het meestal wel maar niet altijd. Maar omdat we dat geleerd hebben dat dat vaak zo is nemen we er vrede mee omdat hij bij ons meestal wel lukt. Maar mijn vraag is of er nog tips zijn om de seks beter te maken als tieners. (Ik ben 17 mijn vriendin 16)

Julie kunnen beide een butplug gebruiken tijdens de seks, Dat doe ik ook wekelijks en heeft vooral bij jongens maar ook bij meisjes een extra lekker gevoel.

Reageer