Tips om je vinger in je vagina te krijgen zonder pijn

  • 2 April 2023
  • 8 reacties
  • 1265 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Heyy!

 

 

Ik heb een probleem: als ik ga vingeren en ik ben naar mijn idee goed geil, krijg ik alsnog mijn vinger amper in mijn kutje. En daarna doet hett sws 2 dagen lang bij het plassen pijn. Ik kan geen glijmiddelkopen, dus hebben jullie tips voor me? Wil namelijk wel gwn een keer die g spoot vinden zegmaar, want met ggwn wrijven word ik steeds minder snel geil.


8 reacties

Badge

Ik kan je wel helpen haha , maar gewoon rustig aan likken aan je vingers en dan rustig je vlot stimuleren 

Reputatie 3
Badge +1

Ik kan je wel helpen haha , maar gewoon rustig aan likken aan je vingers en dan rustig je vlot stimuleren 

en wat gebeurt er dan?

Badge

Ik kan je wel helpen haha , maar gewoon rustig aan likken aan je vingers en dan rustig je vlot stimuleren 

en wat gebeurt er dan?

Moet je is proberen he haha 

Reputatie 2
Badge +2

Ik weet niet hoe oud je bent. Misschien ben je nog gewoon te nauw. Als je al iets ouder bent zeg een jaar of 12 zou het denk ik toch wel moeten kunnen. Misschien is je hymen nog te stug. Dat zou als je iets verder in de pubertijd raakt wel moeten versoepelen en dan gaat het wellicht beter. Als je voelt dat je verkrampt zou het vaginisme kunnen zijn en dan zou je toch een bezoekje aan de huisarts moeten brengen.

Heyy ik had dit ook doe eerst rustig aan elke dag steeds harder tot dat je het kan en dan lekker door gaan 

Badge

Hiiii, mijn tips zijn dat je vooral goed nat moet zijn, wil je dit voor een 1ste x doen, zorg dat je miss al je clit wat gestimuleert hebt en dan kun je het daarna proberen. Zorg wel voor niet te lange nagels en doe het rustig. Het is geen probleem als het niet gelijk lukt, je kan het ook opbouwen.

Xxx!!

Reputatie 2
Badge +1

Heyy! Probeer dit eens:

- ga onder de douche staan

- streel je tepels

- knijp in je kont

- streel je clitoris 

- duw op je clitoris 

Als je dan goed nat bent: 

- ga met je vinger erin 

- beweeg zachtjes heen en weer 

- kijk als je de G plek kan vinden

- Streel de G plek 

 

Reputatie 5
Badge +3

Je kan ook zonnebloem olie gebruiken in plaats van glijmiddel. Kijk wel uit dat het niet op je bed en/of meubels terecht komt want zonnebloem olie gaat er lastig uit.

Reageer