Vraag

Tips gevraagd hoe ik nudes kan uitwisselen

  • 19 June 2022
  • 3 reacties
  • 350 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben 14 en hetero, ik zou heel graag nudes willen uitwisselen met meisjes maar ik weet niet met wie of hoe? Heeft er iemand tips?


3 reacties

Tja, ik ben hier sws niet zo voorstander van. Zeker op deze leeftijd. 

1. Je weet niet wie je de foto's stuurt, kan een vies, oud mannetje zijn.

2. Nadat je een foto heb gestuurd, ben je de controle kwijt over wat er met deze foto gebeurd.

3. Afpersing of chantage ligt op de loer. Naaktbeelden zijn een zeer doeltreffend chantagemiddel wat je erg kwetsbaar maakt als je deze stuurt.

En ga zo maar door. Ik vind het niet verstandig. Daarnaast is het officieel ook niet toegestaan. Daarom zou ik je gwn willen adviseren om dit gwn niet te doen. En áls je echt echt heel graag nudes wilt uitwisselen, ga dan niet onbekenden op internet naaktfoto's sturen, maar zoek eerst eens een echte vriendin waarmee je misschien eens nudes kan uitwisselen.

Reputatie 2
Badge +1

je kan het via omegle doen maar waarschuwing voor wat hier boven word gezegd het is allemaal waar en plus ik doe het met vrienden en, maak er collectie van ik ben jongen 15

Reputatie 4
Badge +4

Hey @anoniem0405 

Ik zou dit persoonlijk niet doen, maar als je het echt zonodig wil kan je omegle gebruiken. Maar kijk uit! Ook in omegle zitten mensen die jou willen zien  waarvan jij dat (hopelijk) niet wilt.

Je kan dit soort dingen beter gwn in reallife doen, maar dan moet je iemand hebben die:

  1. je vertrouwt
  2. jou vertrouwt
  3. Je al een langere tijd kent

Het kan ook online alleen gewoon niet doen!!!

Groet @Socrates 

Reageer