Skip to main content

Hey allemaal,

Ik zou eigenlijk graag wel een keertje seks willen, maar in mijn omgeving is dat een soort van 'taboe' ofzoo... heeft iemand misschien een idee hoe ik dan in contact kan komen met zo iemand?

 

En mijn 2e vraag is hoe kom ik aan sextoys?? Want bestellen kan niet want mijn ouders kunnen ziet wnnr k geld uitgeef... en ik kan het ook niet aan vrienden vragen dusja…

 

  en mn 3e vraag is Voor de girls.

want ik vinger gwn regelmatig maar het word best wel saai dus hebben jullie tips en ideetjes waar ik mee kan varieren?

Danku danku voor het antwoorden 

Ligt er een beetje aan hoe oud je bent maar als je 15/16 bent kan je misschien wel bij een kruitvat of een da kijken bij de vrouwenproducten. Misschien hebben ze daar iets liggen.


Dan is de vraag hoe oud ben je. Want als je 16 bent ofz ga gewoon naar een feestje en ga met een jongen zoenen en bied het aan maar neem condooms mee als je jonger bent dan 15 dan moet je maar gewoon wachten 


Ga eens op zoek thuis, misschien vind je wel iets van je mam of zus…

In het Kruidvat verkopen ze toys, kan je vrij binnen..… wat wil je wel kopen? 😉

Waarom wil je nu zomaar sex? De eerste x of keren moet wel speciaal zijn, als je zomaar gaat om je benen te openen heb je er echt niets aan en kan je misschien erg ontgoocheld zijn...

 


Reageer