Vraag

Tips eerste keer self anal

  • 14 February 2024
  • 4 reacties
  • 239 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo ik ben een jongen van 16,

En ik heb nog geen ervaring met andere jongens. Ik zou daarom graag eens self anal doen. Ik heb daar wel enkele vragen over. Hoe begin je voor de eerste keer, wat kan je gebruiken om er in te gaan? (geen speeltjes ter beschikking). En hoe voelt het. Dus heb je ervaring of heb je tips? Laat het me weten!

grt R. N


4 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi ik heb het zelf nog nooit geprobeerd (val zelf ook op jongens)

Miss een was borstel ofzo

Als glijmiddel zou ik Shampoo gebruiken

Hoop dat het werkt

@NoahKanCookiesBakken 

Hi,

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal. Het gebruik van een borstel of shampoo is niet veilig.

Voor correcte informatie verwijzen we je naarhttps://sense.info/nl/seks/sekstechnieken/hoe-werkt-anale-seks

Anne - De Kindertelefoon

 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi, ik denk dat je met self anal bedoelt iets in je anus stoppen het beste is echt speeltjes (ik heb je ergens een tip hier voor gegeven en vanaf 16 mag het zeker bij een winkel is namelijk ook age of concent) zorg voor glijmiddel bij action verkrijgbaar voor 2 euro ofzo die is prima als product zou ik iets van een dikke pen gebruiken of anders vingers zorg dat iets niet kan komen vast te zitten of af kan breken hoop dat dit goeie tips zijn

Reputatie 2
Badge

Zoals in de chat gezegd is is shampoo en een wasborstel inderdaad een SLECHTE OPTIE.

doe het dus AUB niet

 

Het '’beste'’  wat je kan doen is om glijmiddel te kopen, dit is bedoeld voor dingen zoals anaal dus daarom is het de veiligste optie.  ook is dit niet gevaarlijk tegenover shampoo, wat erg giftig is en gaat branden.

 

Over het anale gedeelte, probeer gewoon een beetje glijmiddel op je vinger te doen, eventueel een beetje op je anus, en gewoon zachtjes op en neer te gaan. je kan als je durft en wil steeds een stukje verder gaan en kijken of je het fijn vind. mocht je je hand niet willen gebruiken kan je eventueel iets kopen zoals een buttplug of dildo ofzo, deze zijn ook bedoeld voor seksuele dingen.

Reageer