Skip to main content

Hoi ik ben een meisje ( bijna 13)en vinger nu een tijdje. Ik squirt denk ik. Mijn bed is dan best nat , ik wil niet dat mijn ouders weten dat ik vinger. Weet iemand tips om drooger te blijven ? Handoek en vuilnis zak onder me houden werkt niet. Alvast bedankt 

Een keer onder de douche of in de badkuip prober

en


Hey andijvie, 

Ik snap dat je niet wil dat je ouders het te weten komen. 

Misschien als je het aan voelt komen van het bed af gaan zodat het op de grond komt? Of dat voordat je begint je half van je bed af bent met je middel hangend over de grond en met je rug op je bed zodat als je wel squirt het niet op je lakens komt. 

Soms helpt het om een oud kussen die je niet meer gebruikt onder je te leggen zodat het kussen het opvangt en het niet op je bed komt doe dan boven op het kussen wel een handdoek. 

Ik hoop dat je hier wat aan had :) 


Hey, waarom werkt handdoek niet? Zon dikke badhanddoek is echt wel fitted om jouw vocht op te vangen hoor. Ik leg altijd zo eentje er onder en dan in de was. Of anders badjas om je middel houden als je echt veel vocht krijgt. Niet ideaal maar je wilt ook dat het niet overal komt. 

Asky XxX 


Ik Denk dat je best iets pakt dat het absobeerd ,.maar wel iets dat je gemakkelijk Kan wassen zodat niemand het teweten komt ,


Super bedankt voor de tips ik denk indd dat ik een te kleine handoek gebruikte 


Reageer