Vraag

Tips bij vingeren?

  • 1 July 2023
  • 3 reacties
  • 410 Bekeken

Badge

Het lukt mij niet om lekker te vingeren. Als ik dat ga doen dan heb ik er geen goeie gevoel bij.  Kan iemand me helpen? Is er iets mis met mij? 


3 reacties

Je moet het woord vingeren niet letterlijk nemen vingeren betekent niet dat je perse met je vinger in je vagina moet gaan maar eerder je volledige vagina moet strelen en vooral je clitoris daar krijg je het lekkere gevoel van je moet ook zorgen dat je geil bent als je dit doet en het zelf graag wil als je het zo maar gaat doen zonder geil.te zijn of zonder het graag te willen doen ga je ook geen lekker gevoel krijgen. Je moet ook zorgen dat je vagina nat genoeg is en dit vocht gebruiken om je clitoris en de rest van je vagina te strelen je kan ook bewust kleine beetjes plassen en dat als natuurlijk glijmiddel gebruiken dit doe ik zelf ook altijd plas is niet raar of vies veel meisjes plassen kleine beetjes als ze masturberen om het lekkerder te maken. Ga er gewoon lekker bij liggen en ga met je hand in je onderbroek laat een straaltje plas lopen en je ontdekt zelf wel welke plekjes bij jou lekker aanvoelen. Het kan uiteraard ook zonder plassen maar met plassen is veel lekkerder en als je vagina niet nat genoeg is gaat het ook niet lekker aanvoelen maar gaat het  eerder irritant en pijnlijk aanvoelen na een tijdje.

Badge

Hoi @Tweety,

Ik bedoelde ook met me vinger in me vagina, ik doe de rest al. Ik heb gwn geen goeie gevoel als ik me vinger in me vagina doe. Ook al ben ik geil

@Coffee123 Als ik alleen maar met mijn vinger in mijn vagina ga geeft dat ook geen goed gevoel bij mij maar als ik dan een beetje plas vind ik het wel geil om te doen maar het is vooral de combinatie van het plassen vingeren en mijn clitoris strelen wat mij echt een goed gevoel geeft en waar ik van klaarkom. Misschien raar maar ik kan echt niet klaarkomen zonder dat ik expres kleine beetjes plas terwijl ik masturbeer.

Reageer