tijdje terug aangerand

  • 27 April 2024
  • 4 reacties
  • 341 Bekeken

Ik ben een meisje van 13

en ik vierde 2 jaar geleden elk jaar met mijn ouders oud en nieuw.  

We vierde dat bij vrienden van mijn ouders, ik moest dan bij een jongen die 2 jaar ouders was dan mij op de kamer slapen, het begon er eerst alleen mee dat als ik naar de wc ging hij ook in de badkamer ging zodat hij mij naakt kon zien. Dat ging een paar jaar zo door. Tot dat ik weer een keer bij hem op zijn kamer sliep, ik sliep op een luchtbed naast zijn bed, hij had mijn lichtbed lek geprikt zodat ik bij hem in bed moest slapen, opeens ging hij op me liggen en trekte zijn kleding uit, hij raakte me aan op plekken wat ik niet wou, verder is er kans dat hij me heeft verkr8 maar dat weet ik niet zeker omdat ik me niet alles nog herinner.

Maar nu heb ik gister te horen gekregen dat we in de zomervakantie een week met hun op vakantie gaan en ik weer bij hem op de kamer moet slapen

Wat moet ik doen?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik denk dat het antwoord moet zijn: je ouders vertellen! Dat je niet met die mensen en hem wilt en waarom je dat niet wilt. Ze zullen schrikken maar je wel steunen denk ik en ook volledig begrijpen waarom dit niet door kan gaan. Dit hoef jij niet te doorstaan! Het is al erg genoeg dat het 1 keer gebeurt is, en met die nare ervaringen hoef jij niet nog eens met hun op vakantie. Durf en kun je het thuis vertellen? Dan zou ik dat zeker aanraden. Veel sterkte!

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 2
Badge

Ooh dit vind ik heel erg voor je, misschien kan je het vertellen aan een volwassene die je vertrouwd? x ik hoop dat alles goed met je gaat en dat je oke bent💕

Reputatie 4
Badge

Ik vind het zo erg voor je! Je ouders vertellen is natuurlijk een hele goede oplossing. Als het nog een keer gebeurd moet je voor je zelf opkomen. Je zegt tegen hem dat dit niet oké is en als hij niet stopt dan duw je hem van je af. Het is echt niet oké dat hij dat deed bij een meisje van 11. Je moet gewoon voor je zelf opkomen meid dan komt het goed🌸

 

Groetjesssss @Natuurlijk_anoniem 

Reputatie 7
Badge +5

Hii,

Ahh dat is idd heel erg naar voor je! Ik zou idd zoals de anderen ook al zeggen met je ouders gaan praten want dat is echt de beste oplossing voor je. Wat hij doet is echt helemaal niet oké en je moet zeker niet nog een keer zoiets mee maken!

Misschien zien je ouders het niet aankomen en misschien schrikken ze ervan, maar ze zijn er echt voor je en kunnen je echt goed steunen hiermee. Er komt echt een goede oplossing dat weet ik zeker! Denk je dat je het met je ouders durft te bespreken? Je kan het ze ook altijd via een berichtje vertellen als je praten eng vindt!

Ik hoop dat goed met je gaat en wens je veel sterkte! En hou je ons op de hoogte? Groetjesss en liefs van ItsJustMe <3

Reageer