Vraag

teveel masturberen

  • 20 April 2024
  • 7 reacties
  • 274 Bekeken

Reputatie 1
Badge

ik kan de laaste tijd merken dat ik heel veel wil masturberen.en dat lijdt soms veel af. en die gedachten wil ik wat verminderen, dus probeer ik nu inplaats van 5a6 keer per week te mastuberen. naar 1a2 keer te mastuberen. maar nu ik dat probeer heb ik het juist nog meer de gedachten en neiging om het te doen end dus nog meer afleiding. heeft iemand misschien tips daarvoor.


7 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Probeer je gedachten dan op iets anders te zetten

Reputatie 7
Badge +14

Hey, ik ken je gevoel wel, dat je lijf telkens weer prikkelt dat je wilt klaarkomen en dat is soms bijna niet te onderdrukken.Ik vind dat zelf soms echt vervelend. Ik wordt er zo af en toe bijna ‘gek’van als dat gevoel zo sterk is. Ik heb mezelf wel geleerd om het weg te denken en uit te stellen. Meestal door heel zakelijk aan school te denken of je te concentreren op waar je mee bezig bent. Of als het niet anders kan aan iets heel vies of vervelends.  Dan kun je het wel wegdenken zeg maar. En dan later van je sperma af komen als het wel kan, thuis op bed bijv.  Maar ik snap wat je bedoeld, het is af en toe echt zo sterk dat je bijna wel moet. Gelukkig is dat tijdelijk, dat las ik ook in dit topic waar 2 iets oudere jongens dat zeiden ( @Tartan14  en @tim16 ) en ik ben ook blij dat het niet raar of abnormaal is maar dat jongens dat hebben als ze nog niet zo lang sperma hebben zoals ik. Maar ik hoop dat mijn tips een beetje helpen, het kan echt!  Dit is de topic:

 Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +14

Gosh, dat is natuurlijk de verkeerde link! Sorry, het moet deze zijn:

https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/voorvocht-sperma-86131

 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

Ik vind 5 of 6 keer per week nog niet zo veel eigenlijk.😄 Toen ik 13/14 was zat ik vaak aan 16 tot 20 keer in de week, haha.

De neiging om te willen masturberen is niet slecht hoor trouwens. 1x per dag is ook zeker niet extreem veel. Mijn advies is eigenlijk om niet heel krampachtig die gevoelens te gaan proberen onderdrukken. Als je de neiging krijgt als het ff niet uit komt denk je gwn aan iets dat totaal niet opwindend is. School bijv. zoals @Tover01 al zegt. Dat vaak opgewonden zijn wordt idd vanzelf wel minder als je wat ouder wordt.

En ja, als je veel minder gaat aftrekken worden de  neigingen alleen maar meer. Ik zou het dus lekker bij 1x per dag houden.

Reputatie 1
Badge

thx voor de tips

 

Reputatie 7
Badge +17

@Tover01  compliment voor je openhartigheid. Goed hoe je ermee dealt hoor 😘 Groetjes Liefs Tartan X

 

Reputatie 1
Badge

Ik vind 5 of 6 keer per week nog niet zo veel eigenlijk.😄 Toen ik 13/14 was zat ik vaak aan 16 tot 20 keer in de week, haha.

De neiging om te willen masturberen is niet slecht hoor trouwens. 1x per dag is ook zeker niet extreem veel. Mijn advies is eigenlijk om niet heel krampachtig die gevoelens te gaan proberen onderdrukken. Als je de neiging krijgt als het ff niet uit komt denk je gwn aan iets dat totaal niet opwindend is. School bijv. zoals @Tover01 al zegt. Dat vaak opgewonden zijn wordt idd vanzelf wel minder als je wat ouder wordt.

En ja, als je veel minder gaat aftrekken worden de  neigingen alleen maar meer. Ik zou het dus lekker bij 1x per dag houden.

 thx voor je advies. ja 5 keer per week is inderdaad ook niet zo veel. maar als je het in je hoofd hebt dat het te veel voor jou is dan wel. en dat heb ik nu veel. ik moet inderdaad er wat minder kramp achtig over doen. maar dat is soms lastig. voor me. 

Reageer