Vraag

Testosteron starten om mannelijker te worden

  • 23 April 2020
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

Badge

hey, 

ik ben Chris, ik ben geboren in een vrouwen lichaam en tot mijn 13e ben ik door het leven gegaan als Marit. Op mijn 13e begon ik erg aan mijn gender te twijfelen omdat ik me nooit 100% een meisje heb gevoeld. Ik heb een haat-liefde verhouding met mijn borsten en hou niks van stereo vrouwelijke dingen.  Mijn lichaam klopte niet voor mijn gevoel. Tegen een paar vrienden die ik lang ken heb ik verteld dat ik non-binair ben maar daar twijfel ik ool aan.

Ik wil liever geen label aannemen maar ik voel me te vrouwelijk. Ik heb een binder die ik elke dag draag en ik heb mannen kleren, maar nog wordt ik nog steeds aangesproken met mevrouw door mijn vrouwelijke gezicht en stem en lichaam. Ik wil mannelijker worden. Dus ik dacht  aan testosteron nemen. Al lees ik overal op internet dat testosteron heftig je veranderd en dat veel mensen er achter komen dat ze er nog niet klaar voor waren. Ik weet niet wat ik moet doen maar ik wil zo graag mannelijker worden. Iemand tips voor mannelijker worden / testosteron nemen als non-binary / of gewoon help?

Chris


2 reacties

Weten je ouders dit al? Je arts/dokter? 
 

zo niet? Contacteer die als eerst!

Je hoeft natuurlijk niet meteen testosteron te nemen als je niet van vrouwelijke dingen houdt.

Je voelt je niet 100% vrouwelijk maar je twijfelt wel sterk. 

Zoek (op internet) naar gelijkgestemden, mensen die dit ook voelen. Blijf bij jezelf - niet alles wat een ander wil, past ook bij jou. 

Dat kan je helpen om dit met ouders en een arts te bespreken.

Want er is één ding dat je zeker niet moet doen, en dat is zelf testosteron gaan slikken. Het is een ongelofelijk sterk hormoon en je kunt erover lezen, maar ga hier vooral niet zelf mee experimenteren.

 

 

Reageer