Vraag

Terugzetten van kromme penis.

  • 13 April 2024
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Badge

Hallo,

 

Ik had laatst een topic gestart over dat ik me een beetje zorgen maakte over bepaalde dingen, één van die dingen was was dat ik mij zorgen maakte over mijn kromme penis. Dat bleek normaal te zijn maar ik wil er toch wel wat meer over weten, ik kan natuurlijk op Google gaan kijken, maar dat is niet persee heel betrouwbaar en ik vind het niet erg genoeg om mee naar de huisarts te gaan. De vragen die ik heb staan hieronder genoteerd:

- Hoe krom is een 'normale' kromme penis?

- Heeft dit invloed op mijn seksleven? Kan ik bijvoorbeeld nog wel fijn en normaal seks hebben met een kromme penis?

- Kan ik mijn penis weer recht maken? Hoeft niet stokrecht maar iniedergeval normaal. Zo ja, hoe dan?

Hier nog wat belangrijke informatie die je misschien kunt gebruiken bij het beantwoorden van de vragen:

- Ik ben nog in de groei (14 jaar)

- Ik trek redelijk vaak af, niet trots op maar oké. (4-5 keer per week, en doe het vaak met de linkerhand.)


2 reacties

Reputatie 5
Badge +4

- Hoe krom is een 'normale' kromme penis?

Geen idee dat is bij iedereen anders. Mijn piemel staat slap in het midden met een boogje naar beneden over m’n ballen en stijf wijst ie recht naar voren met een klein boogje naar beneden en ook in het midden 

- Heeft dit invloed op mijn seksleven? Kan ik bijvoorbeeld nog wel fijn en normaal seks hebben met een kromme penis?

Kom je maar op 1 manier achter

- Kan ik mijn penis weer recht maken? Hoeft niet stokrecht maar iniedergeval normaal. Zo ja, hoe dan?

Misschien is dat een gekke theorie van mij maar ik denk dat dat ligt aan hoe je hem in je onderbroek draagt 

Hier nog wat belangrijke informatie die je misschien kunt gebruiken bij het beantwoorden van de vragen:

- Ik ben nog in de groei (14 jaar)

Er is volgens mij een site van een online dokter misschien heb je daar iets aan

- Ik trek redelijk vaak af, niet trots op maar oké. (4-5 keer per week, en doe het vaak met de linkerhand.)

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Anonymous4ever,

 

- Hoe krom is een 'normale' kromme penis?

 

mijn piemel is ook een beetje krom, beetje naar links en naar boven. Veel jongens die ik gezien heb hebben ook wel een bochtje naar links of rechts en ik vind dat wel geil , dus jouwe zal toch ook wel mooi zijn, denk ik.

Hoe krom mijne is, ja idk hoe je dat het beste uit kan leggen. Als ik mijn stijve recht omhoog in het midden hou, want het onderste stuk is ie wel recht omhoog, dan is het topje van mijn eikel (nou ja die zie je niet echt omdat mijn velletje erover zit), maar dat puntje zit dan ongeveer 4 cm naar links en stijf staat niet helemaal tegen mijn buik, maar iets van 9 cm vanaf mijn buik als ie echt heel hard is en als ie een beetje slapper (nou ja, dan voelt ie ook wel hard, maar niet zo) dan iets verder van mijn buik maar nooit recht plat vooruit zeg maar en hoe krom is jouwe dan en welke kant op?

 

- Heeft dit invloed op mijn seksleven? Kan ik bijvoorbeeld nog wel fijn en normaal seks hebben met een kromme penis?

uh, ik heb nog niet echt geneukt, alleen wel een keertje bij een jongen er wel eens in gedaan en dat ging gwn, dus ik denk dat jij ook wel kan neuken  als ie niet echt superkrom is. Val je ook op jongens of meisjes? Ik heb geen idee of het anders is of je je piemel in een vagina steekt of in een kontje, maar zal wel ongeveer hetzelfde zijn denk ik. Geen idee

 

- Kan ik mijn penis weer recht maken? Hoeft niet stokrecht maar iniedergeval normaal. Zo ja, hoe dan?

ik had wel eens gehoord dat het kan komen door met welke hand je aftrekt en dat je dan  met je andere hand moet aftrekken, maar of het waar is weet ik niet. Ik trek me altijd af met rechts en ik heb mijn piemel altijd naar links in mijn onderbroek en heb dus een bochtje naar links, maar ik kan niet zo  goed aftrekken met links en als ik mijn piemel naar rechts doe in mijn onderbroek loop ik de hele dag met een stijve. Met welke hand trek jij af en heb jij je piemel links of rechts in je onderbroek? Ik draag meestal een strakke boxer, dan zakt ie niet zo snel naar beneden. Is jouwe slap ook krom dat je het ziet, mijne zie je het slap niet zo goed, dan lijkt ie wel bijna recht

 

Hier nog wat belangrijke informatie die je misschien kunt gebruiken bij het beantwoorden van de vragen:

- Ik ben nog in de groei (14 jaar)

ik ben net 16 geworden en ik hoop dat mijn piemel ook nog groeit, iig dat ie nog wat dikker wordt. Nu is ie slap 13cm lang  en stijf ongeveer 16 cm, maar nog best dun, denk iets van 10-10,5 cm stijf (das ongeveer zo breed als een dopje van een klein limonadeflesje 😪en slap 8,5-9 cm  ofzo en jouwe

 

- Ik trek redelijk vaak af, niet trots op maar oké. (4-5 keer per week, en doe het vaak met de linkerhand.)

ik doe bijna elke dag met rechts, gwn omdat het lekker is, dus ik snap wel dat jij het ook graag doet. Is niks mis mee hoor, je mag best trots zijn op je piemel

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reageer