Skip to main content

hallo

ik ben een jongen van 15 en zoals je kan zien vind ik zelf dat ik een probleem heb.  Ik weet dat aftrekken hier gezonds en normaals is om te doen op deze leeftijd. Maar ik denk dat je het ook te veel kan doen. en dat heb ik voor mijn gevoel nu. Het voeld wel lekker als je het doet en dat soort dingen, maar ik voel je altijd zo “vies” na het gedaan te hebben. En ik krijg een soort dip in energie. 

 

hebben jullie dit ook, en zoja wat doem jullie er aan

mvg 

 

Aftrekken is echt niet ongezond en natuurlijk kan alles te vaak gedaan worden, maar bij aftrekken komt ie dan gewoon niet meer omhoog. Ik ruk ook zo vaak en één keer ging ie gewoon niet naar beneden en spoot ik een minuut later nog een lading. dat voelde verdomt goed en werd ik niet moe van, maar normaal wel.


Aftrekken is gezond voor je. Je kan het bijna niet te vaak doen. Tenzij je natuurlijk fysieke letsel araan over houd. Een man heeft meestal 40 tot 60 minuten nodig voordat hij weer volledig een orgasme kan hebben. Er zijn veek mensen die gewoon 3x per dag aftrekken. Zelf doe ik 1x per dag aftrekken. Dit geeft bij mij juist een rust gevoel achteraf. Maar als je natuurlijk vind dat je het tevaak doet kun je het natuurlijk minder doen.


Eej waarom voel je je vies? Als het lekker voelt no big deal toch. Je bent een jongen en jij moet je sperma kwijt en als dat nog lekker is ook, get on ! Ik weet niet of het kan bij jongens maar als jij vind dat je te vaak klaarkomt op een dag kun je dan ook minder keren aftrekken en meer sperma per keer geven? Of is dat a dumb girls question ? 🤭🤭

Doby 


Reageer