Skip to main content

Hoi ik ben nieuw hier maar ik heb een vraag. Ik heb zeg maar het probleem dat ik heel vaak veel te  geil ben het is ook bijna altijd  in de nacht / avond ik ben dan zo geil dat ik  dan doe soms stomme dingen doe  en dan denk  ik achteraf  van waarom heb ik dit gedaan. Heeft iemand tips van hoe ik hier het beste mee om kan gaan.

Haii, wat voor stomme dingen doe je dan? Dan kunnen we je misschien beter helpen. 

Lieve groetjes, Sjardy 


Hoi ik ben nieuw hier maar ik heb een vraag. Ik heb zeg maar het probleem dat ik heel vaak veel te  geil ben het is ook bijna altijd  in de nacht / avond ik ben dan zo geil dat ik  dan doe soms stomme dingen doe  en dan denk  ik achteraf  van waarom heb ik dit gedaan. Heeft iemand tips van hoe ik hier het beste mee om kan gaan.

Wat doe je dan precies 


@Sjardy  Nee laat maar ik zoek het zelf wel uit. Je gaat het sowieso toch raar vinden maar dankjewel voor  reageren op deze topic (: 


Ik denk dat je het hebt over de ‘post nut clarity’? Dus dat je na het masturberen je afvraagt waarom je dat nou in vredesnaam keek/dacht. Dat is iets wat bestwel vaak voorkomt, wanneer je geil bent denk je minder na en ben je impulsiever.  Als je hier last van hebt moet je proberen rationeler te zijn tijdens het masturberen om zo normale dingen te kijken.

 

Als je iets anders bedoelt, zoals seksueel overschrijdend gedrag of überhaupt andere acties, zou ik dat zeggen.


Reageer