Vraag

te snel klaargekomen

  • 3 May 2021
  • 7 reacties
  • 489 Bekeken

Badge

Help, ik ben te snel klaargekomen on mijn vriendin.

We deden het zonder condoom.  We gingen een morning after pil halen. Diezelfde dag nog. En een week later haalden we een zwangerschapstest.  zo eentje die lijkt op een strook. Die bleek zwanger te zijn!!! Maar ze was nog steeds ongesteld. Later hebben we nog een zwangerschapstest gehaald en die was OOK ZWANGER!!!!! 

Dus help, ze is nog jong en ik wil nog geen vader worden…

Zijn die testen goed of moet het maar komen??

Help ons!!!!

Groetjes, secret boy

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Als die test 2 keer positief is dan lijkt het me das ze inderdaad zwanger is. Maarja wel gek dat ze een morning after pil heeft genomen en nog ongesteld is.

je kan pas na 6 dagen meten of iemand zwanger is dus dit verhaal lijkt me sterk. ook zo’n morning after werkt bijna altijd.

Als die test twee keer achter elkaar positief aangeeft, is het waarschijnlijk dat ze inderdaad zwanger is. Ik weet niet of jullie het al met jullie ouders hebben gedeeld en of jullie dat willen. Als ze ouder is dan zestien kan ze naar de huisarts zonder dat haar ouders erachter komen. De huisarts heeft dan beroepsgeheim. Als je naar de huisarts gaat, neemt die volgens mij een bloedtest af. Dit is de meest nauwkeurig methode om een zwangerschap aan te tonen.

Als ze inderdaad zwanger is, kunnen jullie eventueel ook abortus overwegen. Maar als ze jonger is dan zestien moet ze daar wel toestemming voor krijgen van haar ouders. Nu lijkt het me sws wel verstandig om dit met jullie ouders te delen. Het is niet niks. 

Reputatie 6
Badge +12

Je kan naar de dokter gaan

en misschien denken aan abortus ik zou het ook vertellen aan ouders

 

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @xLisa ,

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal. Voor correcte informatie verwijzen we je naar Je leeftijd | Fiom .  Als je tussen de 12 en 16 jaar oud bent dan zijn er uitzonderingen waarbij je geen toestemming nodig hebt van je ouders wanneer je voor abortus kiest. 

Groetjes,

Renske 

De Kindertelefoon 

Badge

hoi als jullie het echt niet willen moet je abortus doen. maar als je ouder bent dan 18 raad ik je aan geen abortus te doen want eigenlijk is het moord

Reputatie 5
Badge +3

heyy

srry maar als die é keer positief is dan i shet wel een hele grote kans… nog veel suc6

mvg,

Reageer