Vraag

te korte piemel vriend

  • 27 January 2022
  • 3 reacties
  • 435 Bekeken

Badge

hey, hoy.

Ik had laatst wat met mijn vriend (17) sex gehad. Alleen hij had naar mijn mening een kleine lul 10 cm ofso.  Hoe moet ik dit aan hem vertellen of moet ik het niet vertellen. het was wel fijn tho.

groetjes xx


3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hey, hoyy

Ja nee 10 cm is wel beetje tiny ja

maar he, we respecteren alles en iedereen yk lmfao

maar ec ja k zou vragen om dicpic en terug sturen met “improvement points” lmao yk

like gwn beetje aantekeningetjes dr omheen wat beter kan *cough “grootte” *cough

oi maar meid fijn dat t fijn was, volgende keer kies n dude uit met n grotere, just for your own pleasure yk ;))

xx ya bitchh

Badge

Hey, hoyy

Ja nee 10 cm is wel beetje tiny ja

maar he, we respecteren alles en iedereen yk lmfao

maar ec ja k zou vragen om dicpic en terug sturen met “improvement points” lmao yk

like gwn beetje aantekeningetjes dr omheen wat beter kan *cough “grootte” *cough

oi maar meid fijn dat t fijn was, volgende keer kies n dude uit met n grotere, just for your own pleasure yk ;))

xx ya bitchh

heyyy hoyy,

fijn dat je reageert. hele goeie tips van jou. volgende x ga ik dudes kiezen met een grijze jogger en grote lul. just for my pleasure. tyy ik ben  verhelderd door jou xx

tyy :333

Reputatie 4
Badge +2

Hoi why live if you can die xD en coke.cola,

Fijn dat jullie tips aan elkaar uitwisselen. Graag wil ik toch even wat aan jullie vertellen tav het versturen van dickpics:

Het is strafbaar wanneer je een dickpic verstuurt wanneer daar niet uitdrukkelijk om gevraagd is. Dus het versturen van een dickpic zonder dat daarom is gevraagd is strafbaar.

Veel plezier verder op het Forum.

Vriendelijke groet, 

Karin, de Kindertelefoon

Reageer