Vraag

te kleine penis???

  • 29 July 2020
  • 6 reacties
  • 880 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Zelf ben ik erg onzeker over de lengte van mijn penis in slappe toestand (8,1 tot 8,6cm lang) is dit te klein of normaal.Over een maand word ik 15 jaar. Ik vraag me altijd of hoe lang de penis in slappe toestand van leeftijdsgenoten is. 
 

Laat even weten hoelang jullie penis in slappe toestand is en hoe oud je bent:

Hoe moet ik mijn penis in mijn onderbroek dragen?

 


6 reacties

Heyy

Ik ben 15 en me penis is slap 9cm.

Hoe je je penis in je onderbroek legt moet je bepalen op wat je chill vindt! Dat maakt vrij weinig uit namelijk.

Groetjs

Hi c_a,

 

ik vind zo'n 8-9 cm best wel goed en ook normaal voor een slappe piemel. Natuurlijk zijn er jongens die een kleinere of grotere hebben, maar we hebben al zoveel jongens bloot gezien, dat we rustig kunnen zeggen dat 8-9 cm zeker niet iets is om je voor te schamen.

 

Mijn twin en ik hebben toevallig altijd al (van kleins af aan) een grotere slappe gehad dan kinderen van onze leeftijd, ook nu nog. Het mag dan ergens misschien wel leuk lijken om een grote slappe te hebben, maar er wordt ook best veel naar gekeken en gewezen en over gepraat als we met andere jongens onder de douche staan of als we over het naaktstrand lopen.

Als we oude filmpjes (of ook nieuwe) terug kijken van  vakantie ofzo en we zijn dan aan het voetballen of hard lopen op het strand dan zie je onze piemels echt zo heen en weer slingeren. Ook nu als we een zwembroek aan hebben denken anderen vaak dat we de hele dag rondlopen met een stijve piemel, omdat je er niet echt naast kunt kijken, onze piemels bedoel ik dan. Twin en ik hebben dezelfde.

Nu is die slap iets van 14,5 cm en 12,5 cm omtrek en  dan denkt iedereen dat ie stijf dan ook wel heel groot is, maar dat valt mee, want de onze groeit niet zo veel als van de meeste andere jongens. Stijf is die van ons 18 cm lang en omtrek 15 cm. En we zijn nu 17.

 

Het is dus niet altijd gelijk een voordeel om een grote slappe te hebben…..

Twin en ik doen onze piemel altijd naar links in onze onderbroek, we dragen bijna altijd een strakke boxer. Als zwembroek dragen we meestal een Speedo, als je niet bloot mag dan. Soms wel zo'n zwemshort.

 

Je moet zelf weten hoe jij je piemel doet. Doe gewoon wat lekker voelt. Sommige vrienden van ons doen ook niet speciaal links of rechts. Als ze zich aankleden dan trekken ze gewoon hun onderbroek omhoog en de ene keer zit hun piemel dan links, maar soms ook rechts. Wij doen al jaren echt links, als we nu een keertje rechts doen, krijgen we er bijna gelijk een stijve van als we dan gaan lopen. Dat voelt dan anders en dan hoppa, dus dat doen we dus niet.

Bij fotoshoots (we doen modellenwerk en foto's voor kleding) dan willen ze vaak wel dat we onze piemel meer in het midden doen, omdat ie dan minder opvalt als we bijvoorbeeld onderbroekenfoto's moeten maken, dan doen we dat wel. Meestal pas op het laatste moment, want anders zijn we bang dat als we zo rond gaan lopen dat ie stijf wordt en dat wil je niet op die foto's.

Hoeveel groter wordt jouw piemel als ie stijf is?

 

Groetjes,

M&M's

  -onnodige quote verwijderd-

Mijn piemel wordt 7cm groter, stijf is ie rond de 15cm en omtrek 12,1cm. Dank voor je reactie. Zelf leg ik mijn penis ook links in mijn onderbroek, doen jullie hem gewoon naar beneden en dan een beetje naar links of echt klokslag 3uur dus gwn naar links. Hoef ik mij niet te schamen voor mijn slappe penis, bij het douchen na voetbal? 

 -onnodige quote verwijderd-

Nog één laatste vraag: Gaat mijn slappe penis nog groeien, of is dit echt de lengte waarmee ik het moet doen? Over mijn stijve penis ben ik tevreden, zal deze ook nog groeien. Ik denk dat je met 15cm wel wat meiden tevreden kunt stellen.

 

echter is de vorm van mijn stijve net als een banaan naar beneden, verder geen pijn ofzo. Kan ik zo wel seks hebben of moet ik naar de dokter..😕😔

Hi c_a,

 

Mijn piemel wordt 7cm groter, stijf is ie rond de 15cm en omtrek 12,1cm. 

de jouwe groeit meer dan de mijne, dus dat op zich is al een leuke verrassing voor als je met iemand anders seksuele dingen wilt gaan doen. Over de grootte stijf zou ik me als ik jou was niet druk maken. Niks mis mee, ook de omtrek lijkt me lekker.

 

 Zelf leg ik mijn penis ook links in mijn onderbroek, doen jullie hem gewoon naar beneden en dan een beetje naar links of echt klokslag 3uur dus gwn naar links. 

Twin en ik doen onze piemel helemaal naar links, dus wat jij 3 uur noemt. Als we onze piemel zo naar beneden doen, dan hebben we kans, zeker als we bij een fotoshoot een losse boxer aan hebben, dat onze piemel langs het pijpje naar buiten komt. Niet dat ie nou zo lang is dat ie tot halverwege ons dijbeen komt, maar we moeten het wel in de gaten houden als we bvb zitten voor een pose met onze benen wat uit elkaar. Daarom dragen we zelf ook het liefste strakke boxers. Bij fotoshoots dragen we soms onder die losse boxer een slip op strakke boxer, zolang dat maar niet opvalt.

 

Hoef ik mij niet te schamen voor mijn slappe penis, bij het douchen na voetbal? 

zeker niet, twin en ik hebben al zoveel andere jongens bloot gezien dat we rustig kunnen zeggen dat er veel verschillende zijn qua grootte en vorm, maar dat de jouwe niet echt anders is dan die van andere jongens, dus maak je er niet druk om ajb

 

 Nog één laatste vraag: Gaat mijn slappe penis nog groeien, of is dit echt de lengte waarmee ik het moet doen? Over mijn stijve penis ben ik tevreden, zal deze ook nog groeien. Ik denk dat je met 15cm wel wat meiden tevreden kunt stellen

ik weet niet of en hoeveel je piemel nog gaat groeien. Ik weet wel dat die van twin en mij tussen ons 14e-15e en nu op ons 17e nog een paar cm is gegroeid, stijf zelfs nog iets meer als slap, maar dat ligt er ook aan of jouw puberteit dan min of meer gelijk loopt met de onze en verder met erfelijkheid enzo, denk ik, idk precies allemaal, want twin en ik hebben zeg maar dezelfde piemel, maar die van ons jongere broertje is weer heel anders en die van onze oudere broer ook. Ook mooi, maar toch weer anders.

Met jouw stijve van 15 cm ga je zeker anderen blij kunnen maken of het nou meisjes of jongens zijn

 

echter is de vorm van mijn stijve net als een banaan naar beneden, verder geen pijn ofzo. Kan ik zo wel seks hebben of moet ik naar de dokter..😕😔

ik zal je vertellen dat twin en ik al veel jongens bloot hebben gezien, voor een (groot)  deel kwam dat omdat we ruim een jaar lang door iets oudere  maar nog wel minderjarige jongens zijn misbruikt en daarnaast en daardoor ook zijn we zelf aan het experimenteren gegaan met jongens.

We zijn er zeker niet trots op, maar we hebben, schatten we met zeker 50 jongens afgetrokken en gepijpt, met wat minder zijn we ook verder gegaan en al die jongens waren tussen de 13 en 18-19 jaar schatten we, want vaak kenden we ze niet eens voordat we seks met hen hadden en ook al haatten we sommige jongens voor wat ze met ons deden of wat ze ons lieten doen  (ongeveer alles wat je kunt verzinnen moesten twin en ik met die jongens en met elkaar doen) eigenlijk vonden we geen van hun piemels lelijk of raar. Sommigen waren echt kl**tz*kken, maar hadden wel hele geile piemels. We haatten hen en daardoor ook hun piemels, niet om hoe ze eruit zagen, maar om degene van wie die piemel was.

Al hun piemels waren verschillend in grootte, dikte en de ene stond naar links als die stijf was en de ander naar rechts, naar voren of boven of onder. We hebben ze allemaal beet gehad en afgetrokken en als ze al sperma hadden dan spoten ze ook. Ik wil maar zeggen, er zijn zoveel verschillende piemels als er jongens zijn. Maak je er ajb niet druk om hoe de jouwe eruit ziet.

Wij vallen op jongens en vinden piemels geil, maar meer nog vallen we in eerste instantie (bij een normale verliefdheid en niet bij misbruik natuurlijk) op hoe die jongens zijn en doen. Daardoor vinden we ze in eerste instantie aantrekkelijk. We vallen vaak wel op sportieve jongens, maar dat zegt natuurlijk niks over hun piemels.

Ik wil maar zeggen dat we niet eerst hun piemels checken voordat we ze leuk gaan vinden. er is al een klik en wij hebben nog nooit gehad dat als we hun onderbroek uittrokken en hun piemel voor het eerst zagen en beet pakten, dat we dan dachten, oh jee, wat een rare of lelijke piemel. Het enige waar we wel op af konden knappen was als hun piemel niet schoon was. Dus als ik je een tip mag geven, zorg dat je piemel schoon is. Gelukkig wassen de meeste jongens hun piemel netjes als ze onder de douche gaan, dus in de meeste gevallen is er ook geen probleem wat dat betreft.

We vonden die jongens leuk (behalve dan die ons misbruikt hebben), maar al die piemels waren gewoon geil om te zien en om aan te raken. Als jij zegt dat je je nu gewoon lekker kunt aftrekken en klaarkomen, dan lijkt mij dat je ook seks kunt hebben met iemand anders. Het is toch zo dat het voor iedereen kan verschillen welke standjes ze het leukst of lekkerst vinden. Daar kom je vanzelf wel achter en ik denk dat jij ook wel een lekker standje weet te vinden.

Als je er toch nog vragen over hebt of alles goed is, kun je ter geruststelling en voor informatie natuurlijk altijd langs je huisarts gaan.

Het is weer langer geworden dan ik van plan is, maar ja, ik hoop dat je er iets aan hebt en anders vraag je maar om uitleg.

 

Groetjes,

M&M's

Super bedankt M&M's, nu hoef ik niet meer onzeker te zijn, ik wil jullie nogmaals ontzettend bedanken!

Groeten, 

 

c_a

Reageer