Skip to main content

Te jong voor vibrator

• June 16, 2025
  • 4 reacties
  • 437 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, ik ben een meisje en ik ben twaalf jaar en ik vinger mezelf graag, maar het lukt me nooit om klaar te komen. Daarom zou ik misschien een vribrator willen, maar hoe moet ik dat aan mijn ouders vragen? En bij ons thuis wordt er ook amper over dingen zoals seks gepraat door mijn jongere zusje van tien die niet daar normaal over kan praten. En misschien ben ik ook wel te jong. Heeft er iemand misschien ook nog een andere tip om klaar te komen?

4 reacties

Forum|alt.badge.img+1

Hallo ik ben geen meisje maar als je het niet durft bij hema zijn vibrators en zelf scan kassas  waar je met de scanner, dus als je de doos snel pakt en in je tas doet dan naar de kassa gaat en dan scannen dan lukt het vast wel 

Groeten paco niet echte naam

Gossip_Girl007
Forum|alt.badge.img+1

hey girl, meisje 13 bijna 14 hier,

ik snap je zo goed, had ik ook! 

ik heb er uiteindelijk gen gekocht maar ben gaan expirimenteren met andere dingen, zoals op een achterkant van een makeupkwast rijden, hard mn clit stimuleren of tegen een douchefles aanrijden

groetjes, x

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 16, 2025

Hoi mijse snap uw probleem heelgoed wagt met een vibrator 

Ook voor misses is het vaak moeilijker om te komen heronder now een paar tips het gaat u lukken it beloof het je

Hallo  mijsje vooral niet ongerust worden. Een paar tips:

1 over de clitoris vrijven 

2cirkels draaien met 1of twee vingers

3kussen zitten is makkelijk 

4 plas een beetje en gebruik dat als glijd middel dit it een gouden tip het lijkt vies maar je komt veel sneller pls op als je plas niet kan kontroleeren dan kun je soms niet stoppen en plas je in je bet

5 niet verrast worden door antwoord en hier somege antwoorden zouden ok die leeftijd schokeerent kunnen zijn skip ze dan gewoon 

6 denk aan iets dat je aantrekkelijk vindt en probeer verschillende objecten 

7 blijven oefenen ik help graag mensen hier als iets lukt of iets is sokeerent is of je liever niet had ge zien laat het me aub weten dank u ik hoop dat iets werkt

ik hoop egt dat het voor je werkt ik zie ieder  mijsje hier als iemand die it kan helpen ok mijn ijken fouten te voorkomen veel plezier en succes 

Deel van de tekst verwijderd ivm regel 6, het is niet toegestaan om attributen aan te raden voor zelfbevrediging die hier niet voor bedoelt zijn, dit kan schadelijk zijn.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 17, 2025

Bedankt, ik ga het proberen en geen vibrator kopen. Heeft iemand een tip om sneller klaar te komen.