Te grote penis

  • 27 August 2017
  • 15 reacties
  • 1138 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben 15 jaar oud en heb een penis van 18,9cm is dit normaal voor mijn leeftijd ik weet het echt niet alvast bedankt iedereen

15 reacties

Hi Polo,

ik hoop dat je het over je stijve piemel hebt :P
das best groot, maar wel lekker :)
hoe dik is ie (omtrek)?
Ik heb het inderdaad over als ie stijf is ja weet niet wat de dikte is kan dat niet meten
je kan een stukje papier er omheen doen en dan bv een streepje erop of een scheurtje erin hoe dik die rondom is en dan het papiertje langs een liniaal leggen, snappie, want een liniaal om je piemel heen doen om te meten gaat niet lukken

ik maakte een grapje natuurlijk, want als je slappe 18,9 cm zou zijn, hoe groot zou je stijve dan wel niet zijn, maar ok, ik vind grote piemels wel mooi

groetjes,
M&M's
Het is zeker aan de grote kant, maar voor zover ik weet is het niet zo gebruikelijk.
Maar kan het enig kwaad of kan er iets fout door gaan sorry lees gen dat t beetje erg groot is dus ja 😞
Nouja, als je onvoorzichtig bent dan kun je je partner misschien pijn doen tijdens het hebben van seks.
Verder weet ik niet of het andere nadelen heeft.
Reputatie 2
Badge +17
19 cm is aan de grote kant, maar het is ook niet absurd.
Wat betreft seks; begin altijd rustig. Wanneer je er opeens in stouwt (wat eigenlijk niemand moet doen..) doe je haar pijn, ja. Kijk wat zij fijn vindt en bouw het langzaam op. Zij moet namelijk ook wennen en het zal de eerste keer toch niet zo soepel gaan.
Reputatie 4
Badge +3

Dat wel groot

Reputatie 4
Badge +3

Van mijn is 13 cm stijf en ik ben ook 15 jaar

Van mijn is 14 cm stijf en ik ben  16  jaar

Reputatie 4
Badge +3

Mooi toch 14 cm

Reputatie 7
Badge +7

Om eerlijk te zijn het is normaal maar ben wel een beetje jaloers ☹️

Reputatie 4
Badge +3

Waar op ..

 

Reputatie 7
Badge +7

Zijn penis lengte

Reputatie 4
Badge +3

Zijn penis lengte

18.9?

Reageer