Beantwoord

Te grote lul

  • 8 June 2019
  • 5 reacties
  • 2194 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een vraag meer aan de dames. Ik ben een jongen van 17 jaar en me penis is 24cm. Zelf ben ik niet zo met het meten van me penis. Maar ik hoor steeds meer meiden zeggen dat het te groot en dik is. Ze zijn ook bang dat ik ze pijn doe. Willen meer meiden geen grote penis?😳
icon

Beste antwoord door Anonymous 8 June 2019, 19:45

Bekijk origineel

5 reacties

Meerdere meiden zeggen dat? Ik zou er eerst eens mee stoppen hem aan zoveel meiden te laten zien . Als je vriendin echt van je houd, maakt het haar echt niet uit hoe groot hij is .
Er zijn ook meiden die juist van een grote penis houden.
Er zijn ook meiden die juist van een grote penis houden.
Hou jij dan ook van een grote?
Meerdere meiden zeggen dat? Ik zou er eerst eens mee stoppen hem aan zoveel meiden te laten zien . Als je vriendin echt van je houd, maakt het haar echt niet uit hoe groot hij is .
Volgens mij ben jij 12 ofso. Ik geen niet aan dat ik mijn penis aan veel meiden laat zien. Het zijn gewoon me bedpartners die het zeggen. En ik geef ook nergens aan dat ik een vriendin heb. Beter lezen volgende keer.
Reputatie 3
Badge +3

Meerdere meiden zeggen dat? Ik zou er eerst eens mee stoppen hem aan zoveel meiden te laten zien . Als je vriendin echt van je houd, maakt het haar echt niet uit hoe groot hij is .


Volgens mij ben jij 12 ofso. Ik geen niet aan dat ik mijn penis aan veel meiden laat zien. Het zijn gewoon me bedpartners die het zeggen. En ik geef ook nergens aan dat ik een vriendin heb. Beter lezen volgende keer.

Sorry wat laat hij zijn lul aan veel meiden zien omg ik zou zijn vriendin niet willen zijn ( ben een jongen dus kan ook niet )

Reageer