Vraag

tantoe geil van de nieuwe vriend van m'n moeder

  • 17 September 2022
  • 4 reacties
  • 1580 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi ik ben dus een meisje van bijna 16, en mijn ouders zijn gescheiden EN mijn moeder heeft dus sinds kort een nieuwe vriend, en ik vind hem echt kapot lekker hij is echt een dikke smash. Elke keer als ik ook bij hem ben krijg ik een natte, ik wil ook stiekem hem gaan pijpen en met hem neuken. Maar dat gaat wel erg moeilijk, heeft iemand goeie tips zodat ik dit wel kan doen want hij is echt een droom man.


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik hoop dat ik snel een antwoord krijg.

Reputatie 4
Badge +1

Hoi, hoe graag je het wilt, je moet het echt niet doen. Het doen met de vriend van je moeder kan echt niet. En ik weet zeker dat hij het niet wilt doen met jou, hij is daar tenslotte voor je moeder en waarschijnlijk is er ook een groot leeftijdsverschil. Als je het vertelt tegen hun zijn ze waarschijnlijk wel een beetje van slag, dus niet tegen ze vertellen en gewoon aan iets anders denken lijkt mij het beste.

Groetjes Anoniemmeid13

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Unknowngirl ,

 

We lezen dat je seks met een volwassene wilt hebben. We snappen dat het spannend en opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

 

Reputatie 3
Badge +2

Ik raad het je niet aan. Aangezien het ten eerste een oudere man is. En ten tweede heeft hij wat met je moeder. Je kan beter een jongen van jouw leeftijd gaan zoeken want dit kan op een drama lopen waar je veel spijt van gaat krijgen.

Reageer