Skip to main content
Vraag

Syntribatie (masturberen met gekruiste benen) ENKEL MEISJES!

• June 22, 2025
  • 3 reacties
  • 683 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal, zelf ben ik een meisje van 15 jaar oud. Ik heb gemerkt dat ik kan masturberen door mijn benen te kruisen, dit heet syntribatie. Nu vroeg ik me af of dit normaal is, doen veel vrouwen dit? En hoe doen julie dit, tips? Soms doe ik dit op school, maar ik ben bang om betrapt te worden… doe ik dit best thuis of doen jullie dit ook in het openbaar? Bedankt voor julie reacties 👍! 

3 reacties

• June 23, 2025

Hallo,

Zelf masturbeer ik niet, maar het is niet per se vreemd denk ik. Ikgeloof dat meer vrouwen dat doen, dus het is niet raar of zo. Ikzelf vind het niet per se normaal om zoiets in het openbaar te doen, maar ik moet wel toegeven dat ik ook weleens geprikkeld raak als ik mijn benen kruis (per ongeluk, ik ga dan niet door).

Ik heb voor de rest geen tips of zo, maar goed.

Groetjes

J.R.
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 25, 2025

Eerlijk gezegd, Ik vind dit volkomen normaal, masturberen, op welke manier dan ook, is normaal

Ps: kan je mij het misschien meer uitleggen zodat ik het zelf kan proberen?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 27, 2025

@J.R. Hallo, heel erg bedankt voor je antwoord 🤩. Ik zal even kort uitleggen hoe ik het doe, hopelijk kan je hiermee verder. Ik begin door mijn benen over elkaar te kruisen, daarna duw ik mijn dijbenen zo hard mogelijk tegen elkaar. Hierdoor creëer ik extra druk op mijn vaginale regio, wat voor een stimulerend effect zorgt.  Ook kan je je bovenste been ruwer gaan bewegen, net zoals je voet (bv op en neer of schudden met voet). Ook plaats ik mijn hand bij mijn vaginale regio (tussen mijn dijen) dit zorgt ervoor dat ik meer plezier ervaar. Hopelijk is dit duidelijk, als je vragen hebt laat maar weten! PS: kan je met laten weten of het bij jouw ook werkt a.u.b? Groetjes!👋