Vraag

Subtiel vragen voor seks aan vriendin

  • 26 July 2020
  • 7 reacties
  • 270 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo Forum gebruikers,

 

Ik heb een vraagje. Ik heb nu ongeveer 3 maandjes met mijn vriendin. Maar ik wil graag meer, het hoeft niet direct seks te zijn. Maar gewoon ontdekken. Maar ik weet eerlijk gezegd hoe ik dit makkelijk aan het woord kan brengen. Heeft een van jullie tips?

 

Groetjes


7 reacties

Wat ik zou doen is het haar over beginnen 

3 maanden is misschien nog wat vroeg maar al heb je het idee dat zij hier ook aan toe is, kan je het hier eens over hebben. Maar wat ze ook zegt, respecteer haar keuze. Als ze er nog niet klaar voor is, of ze vindt het allemaal te snel gaan, is dat ook prima. Komt dan later wel. Ze weet dan in ieder geval dat jij wel zover bent, dus wanneer zij er dan klaar voor is, zal ze het wel vertellen.

 

Groetjess

3 maanden is misschien nog wat vroeg maar al heb je het idee dat zij hier ook aan toe is, kan je het hier eens over hebben. Maar wat ze ook zegt, respecteer haar keuze. Als ze er nog niet klaar voor is, of ze vindt het allemaal te snel gaan, is dat ook prima. Komt dan later wel. Ze weet dan in ieder geval dat jij wel zover bent, dus wanneer zij er dan klaar voor is, zal ze het wel vertellen.

 

Groetjess

 

Dankjewel. Haar keuze respecteer ik op zeker. Heb over het algemeen veel respect kwa grenzen voor iemand. Dit helpt enorm!

ik zie dat degene hierboven 3 maanden als vrij snel bedrukt, zelf vind ik dat wel meevallen.

echter is mijn vraag wat jullie leeftijden zijn, dan kan ik en goede inschatting maken van hoe je het aan het woord kan brengen.

Heyy

Als je haar niet direct wil vragen, omdat dat ongemakkelijk KAN zijn, kun je bv eens een beetje stoeien( als ze wil dat je stopt moet je dat dan ook wel doen natuurlijk) je ziet wel hoe ze reageert op een beetje stoeien.

Je kunt het d'r natuurlijk ook vragen, zoals al werd voorgesteld.

Groetjs

ik zie dat degene hierboven 3 maanden als vrij snel bedrukt, zelf vind ik dat wel meevallen.

echter is mijn vraag wat jullie leeftijden zijn, dan kan ik en goede inschatting maken van hoe je het aan het woord kan brengen.

 

 

Beide 16

Heyy

Als je haar niet direct wil vragen, omdat dat ongemakkelijk KAN zijn, kun je bv eens een beetje stoeien( als ze wil dat je stopt moet je dat dan ook wel doen natuurlijk) je ziet wel hoe ze reageert op een beetje stoeien.

Je kunt het d'r natuurlijk ook vragen, zoals al werd voorgesteld.

Groetjs

Dankje voor de tip! :)

Reageer