Stukje van mij: naaktfoto's maken

  • 26 February 2024
  • 19 reacties
  • 1422 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hoi,

Hebben jullie ook al het liedje gezien van MEAU stukje van mij

Ik vind het heel goed dat ze aandacht hiervoor vraagt. We hebben het ook op school gezien en er over gepraat bij mentoruur

 

Zelf maak ik wel eens foto’s van mezelf naakt maar dan wis ik ze direct weer omdat ik bang ben dat iemand ze ziet, steelt of iets deelt.  Het lijkt me vreselijk erg als dat gebeurd.

Maar toch vind ik het geil om zo’n foto te maken. Dat is lastig dus, het is lastig en gevaarlijk.

  1. heb je wel eens sexy foto’s gemaakt?
  2. heb je ook wel naaktfoto’s gemaakt?
  3. waar heb je een foto van gemaakt ondergoed/borsten/piemel/vagina?
  4. Heb je wel eens die foto laten zien aan iemand
  5. Heb je wel eens een foto verstuurd aan iemand?
  6. Heb je daar spijt van?

Ik zou het luek vinden als je de vragen beantwoord

 

Fleur


19 reacties

Reputatie 4
Badge +3

 

heb je wel eens sexy foto’s gemaakt? ja

heb je ook wel naaktfoto’s gemaakt? ja

waar heb je een foto van gemaakt ondergoed/borsten/piemel/vagina? van mijn boxer en ook van mijn blote piemel, slap en stijf en ik heb wel eens filmpje gemaakt van als ik klaarkom. Maar altijd zonder mijn hoofd erop

Heb je wel eens die foto laten zien aan iemand ja

Heb je wel eens een foto verstuurd aan iemand? ja als ik ook wat terug krijg van de meid waar ik naar stuur

Heb je daar spijt van? nee want ik vind het heel geil om te doen. Maar wel met onbekenden en onherkenbaar

 

Xx Super

 

Badge +1

Heyy Fleur, hoop dat je dit leuk/interessant/lekker vond om te lezen.

Reputatie 3
Badge +2
  1. heb je wel eens sexy foto’s gemaakt? Ja
  2. heb je ook wel naaktfoto’s gemaakt? Ja
  3. waar heb je een foto van gemaakt ondergoed/borsten/piemel/vagina? Ondergoed, borsten, billen, vagina, alles wel
  4. Heb je wel eens die foto laten zien aan iemand Ja
  5. Heb je wel eens een foto verstuurd aan iemand? Ja
  6. Heb je daar spijt van? Nee, het is geil om naar mijn vriendje te sturen en ik vertrouw hem genoeg om dat te doen.
Reputatie 4
Badge +3

 

Heyy Fleur, hoop dat je dit leuk/interessant/lekker vond om te lezen.

 

 

Ja hoor Max733y ik vond het leuk om te lezen. Ik zal het zelf ook invullen:

 

  1. heb je wel eens sexy foto’s gemaakt? Ja
  2. heb je ook wel naaktfoto’s gemaakt? Ja
  3. waar heb je een foto van gemaakt ondergoed/borsten/piemel/vagina? Helemaal naakt voor spiegel, maar ook van vagina en borsten en billen. Maar ik wis de foto’s ook weer snel. Het is gewoon spannend om te doen!
  4. Heb je wel eens die foto laten zien aan iemand Nee!
  5. Heb je wel eens een foto verstuurd aan iemand? Nee, dat durf ik echt niet!
  6. Heb je daar spijt van? Nee dus ;-)

 

Badge
  1. heb je wel eens sexy foto’s gemaakt? Ja
  2. heb je ook wel naaktfoto’s gemaakt? Ja
  3. waar heb je een foto van gemaakt ondergoed/borsten/piemel/vagina? Ik had een cum tribute gemaakt op reddit. Is dat raar? 
  4. Heb je wel eens die foto laten zien aan iemand Niet in het echt
  5. Heb je wel eens een foto verstuurd aan iemand? Ja, aan een meid via reddit, maar ze weten niet wie ik ben. Ik weet niet of het zou durven als het aan een crush van school ging
  6. Heb je daar spijt van? Nee 
     
Reputatie 1
Badge +1

1.ja

2.ja

3.borsten, vagina, ondergoed

4.nee

5.ja naar iemand op een social media platform 

6.nee

Reputatie 4
Badge +3
  1. heb je wel eens sexy foto’s gemaakt? Ja
  2. heb je ook wel naaktfoto’s gemaakt? Ja
  3. waar heb je een foto van gemaakt ondergoed/borsten/piemel/vagina? Ik had een cum tribute gemaakt op reddit. Is dat raar? 
  4. Heb je wel eens die foto laten zien aan iemand Niet in het echt
  5. Heb je wel eens een foto verstuurd aan iemand? Ja, aan een meid via reddit, maar ze weten niet wie ik ben. Ik weet niet of het zou durven als het aan een crush van school ging
  6. Heb je daar spijt van? Nee 
     

Ja, dat is wel een idee om het anoniem te versturen zodat je toch het geile idee hebt maar er niet het gevaar is van dat iemand het te weten komt. Wat is een cum trubute?

Badge

Ja precies! En dan ben je inderdaad altijd vrij als je het niet meer fijn vindt . 
een tribute is wanneer je een foto of een video maakt van jezelf (meestal mannen voor vrouwen) terwijl ze masturberen voor hun foto’s. 
 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Badge
  1. heb je wel eens sexy foto’s gemaakt? Ja.
  2. heb je ook wel naaktfoto’s gemaakt?ja.
  3. waar heb je een foto van gemaakt  ondergoed/borsten/piemel/vagina? Borsten en vagina .
  4. Heb je wel eens die foto laten zien aan iemand Nee.
  5. Heb je wel eens een foto verstuurd aan iemand? Ja.
  6. Heb je daar spijt van?  Ja en Nee.
Badge +1

Hey Fleur, mooizo dat je het leuk vond om te lezen.

 

Waarom heb je het dan nooit naar iemand gestuurd?

Reputatie 3
Badge +1
  1. heb je wel eens sexy foto’s gemaakt? Ja
  2. heb je ook wel naaktfoto’s gemaakt? Ja
  3. waar heb je een foto van gemaakt ondergoed/borsten/piemel/vagina? Borsten,ondergoed,vagina
  4. Heb je wel eens die foto laten zien aan iemand nee
  5. Heb je wel eens een foto verstuurd aan iemand? Ja
  6. Heb je daar spijt van? Ja
Reputatie 5
Badge +4
  1. heb je wel eens sexy foto’s gemaakt? Ja
  2. heb je ook wel naaktfoto’s gemaakt? Ja
  3. waar heb je een foto van gemaakt ondergoed/borsten/piemel/vagina? Alleen ondergoed aan en helemaal naakt
  4. Heb je wel eens die foto laten zien aan iemand Ja
  5. Heb je wel eens een foto verstuurd aan iemand? Ja
  6. Heb je daar spijt van? Nee vertrouw hem

Ik zou het luek vinden als je de vragen beantwoord

Reputatie 5
Badge +1

Hoi,

Hebben jullie ook al het liedje gezien van MEAU stukje van mij Ja! Ik had het een paar keer als advertentie op Spotify gekregen, en toen wou ik de hele filmpje zien. Ik vond het echt fijn hoe ze hier aandacht aan steken.

 

  1. heb je wel eens sexy foto’s gemaakt? Nee.
  2. heb je ook wel naaktfoto’s gemaakt? Ja, om te zien hoe mijn lichamelijke onderdelen eruitzien. Wel doe ik ze meteen verwijderen.
  3. waar heb je een foto van gemaakt ondergoed/borsten/piemel/vagina? In mijn kamer.
  4. Heb je wel eens die foto laten zien aan iemand Nee.
  5. Heb je wel eens een foto verstuurd aan iemand? Nee.
  6. Heb je daar spijt van? Ik heb niks gestuurd aan iemand of zo, dus ik kan er geen mening over geven.

 

Reputatie 4
Badge +3

Hey Fleur, mooizo dat je het leuk vond om te lezen.

 

Waarom heb je het dan nooit naar iemand gestuurd?

Nou precies om het feit dat ik bang bent dat iemand ze doorstuurt of dat foto’s van mij bij iemand terecht komen waarvan ik het niet wil.

Kijk het is echt super spannend om een foto te maken van bijvoorbeeld dat je naakt bent of van mijn vagina. Maar ik zou ook niet willen dat mijn ouders die tegen komen op mijn telefoon (soms kijken ze daarop). Dat zou ook akward zijn … Maar het idee om ze te maken is echt heel geil.

Fleur

Reputatie 4
Badge +3
  1. heb je wel eens sexy foto’s gemaakt? Ja
  2. heb je ook wel naaktfoto’s gemaakt? Ja
  3. waar heb je een foto van gemaakt ondergoed/borsten/piemel/vagina? lingerie, naakt, voor spiegel, van mn borsten en vagina, tijdens vingeren (ook wel filmpjes)
  4. Heb je wel eens die foto laten zien aan iemand Ja
  5. Heb je wel eens een foto verstuurd aan iemand? Ja
  6. Heb je daar spijt van? Nee, maar ik stuur het alleen naar mn bff. jongens vertrouw ik niet (sorry jongens;))
Reputatie 4
Badge +3
  1. heb je wel eens sexy foto’s gemaakt? Ja
  2. heb je ook wel naaktfoto’s gemaakt? Ja
  3. waar heb je een foto van gemaakt ondergoed/borsten/piemel/vagina? lingerie, naakt, voor spiegel, van mn borsten en vagina, tijdens vingeren (ook wel filmpjes)
  4. Heb je wel eens die foto laten zien aan iemand Ja
  5. Heb je wel eens een foto verstuurd aan iemand? Ja
  6. Heb je daar spijt van? Nee, maar ik stuur het alleen naar mn bff. jongens vertrouw ik niet (sorry jongens;))

Ja ik geloof ook wel dat ik het eerder naar een bff zou sturen ;-)

Reputatie 7
Badge +2

 

  1. heb je wel eens sexy foto’s gemaakt? Ja
  2. heb je ook wel naaktfoto’s gemaakt? Ja
  3. waar heb je een foto van gemaakt ondergoed/borsten/piemel/vagina? piemel (0nder de dekens)
  4. Heb je wel eens die foto laten zien aan iemand nope
  5. Heb je wel eens een foto verstuurd aan iemand? nee, te spannend + ik wil niet dat het bij iemand anders komt of op een of andere website
  6. Heb je daar spijt van? nee, want heb het niet gedaan😅

Ik zou het luek vinden als je de vragen beantwoord gedaan

ik hoop dat je het niet erg vind dat ik jou idee afpak met deze blauwe kleur, iniedergeval bedankt voor het idee en srry

 @Kingboy 👑🤠

Fleur

 

Reputatie 4
Badge +3

Haha ik vind het heel leuk dat je mijn idee gebruikt

Fleur
Badge

 

  1. heb je wel eens sexy foto’s gemaakt? Ja meerdere
  2. heb je ook wel naaktfoto’s gemaakt? Ja ook filmpjes(voor mezelf ik wou weten hoe mijne er uit zag)
  3. waar heb je een foto van gemaakt ondergoed/borsten/piemel/vagina? in een boxer en bh
  4. Heb je wel eens die foto laten zien aan iemand Ja vorig jaar
  5. Heb je wel eens een foto verstuurd aan iemand? er is perongelijk iets gelekt ik had niks door tot opeens iedereen het zei
  6. Heb je daar spijt van? ja heel erg

Ik zou het luek vinden als je de vragen beantwoord

 

Fleur

 

Reageer