Vraag

string tijdens gym

  • 25 January 2023
  • 4 reacties
  • 1438 Bekeken

Badge

Hee ik ben een meisje uit 2007, veel van mijn vriendinnen dragen een string tijdens gym en hun string zie je ook erg goed zitten door hun sport legging, ik vindt dat erg raar, en durf daarom ook geen string aan tijdens gym, iemand het zelfde probleem? Of is het helemaal niet zo raar?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

uhh, nou raar is het niet. Wss zijn zij er ook niet bewust van ofzo. Maar doe vooral wat je wil

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik ben het met @jaivy  eens, jij mag gewoon aandoen waar jij je goed in voelt. Kan me best voorstellen dat je sommige kledingstukken niet zo fijn vind om aan te hebben. En dan hoef je dat dus ook niet te doen. Behalve als het bijv. verplichte gymkleding is zoals een korte broek en een bepaalde kleur shirt zoals bij ons. Maar verder kies je mooi zelf wat je wilt :)

Groetjes liefs Julian X

Badge

Was het maar zo een feest bij mij op school

Hi. Eens met Julian. Leg jezelf geen verplichtingen op als het niet hoeft meid. Je voelt zelf het beste wat je wilt en dat mag je doen. En waarom doen ze dat zo opzichtig? Kan wel wat bedenken maar dat lijkt me niet per sé een goede reden. Gewoon jezelf zijn dus! :)

Sjammetje xxxx

@Jatochh   haha xd... bij ons hebben we ook voorschriften zoals Julian heeft. 

Reageer