String gestolen


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoihoi,

Ik heb vorige week echt iets raars meegemaakt en wilde jullie even om adviesvragen. Vorige kwam ik ineens de badkamer in en toen zag ik mijn stiefbroertje zichzelf aftrekken op mijn string. Echt super gĂȘnant. Deed ook gelijk de deur weer dicht..

Is dit jullie ook wel eens gebeurd? dat je string werd gebruikt of gestolen? :s

Wat zouden jullie doen met zoiets? Zal ik het zeggen tegen mn ouders of kan ik dan mn stiefbroertje niet aandoen??

13 reacties

hahah best wel grappige topic, maar even serieus, je moet hem duidelijk maken dat hij je niet op je string mag aftrekken, zelf heb ik dit ook wel eens met mij eigen zus haar string gedaan maar dat was 2 jaar geleden, ik zou het niet tegen je ouders zeggen maar direct tegen hem, en op een string aftrekken is eigenlijk best wel lekker en fijn 😕 eraan ruiken is ook wel vaak mooi dusja maar hij is nog aan t puberen
Kijk als jij het niet erg vindt dan moet je er niks aan doen maar als jij het vervelend vindt moet je dat tegen hem zeggen voor hem en ook misschien voor jou is het fijn om dat discreet te doen zoals weet je nog van een tijdje terug in de badkamer doe nooit meer of ik vertel het aan onze ouders een andere optie is om 1 string aan hem te geven waar op hij kan aftrekken enzo dan weet je zeker dat hij nooit 1 van jou pakt want hij heeft een eigen
Zeg het eerst hemzelf, als je hem later nog eens betrapt kun je naar je ouders gaan, of kunt gaan kijken, als je dat leuk vind :P
Maar even serieus, als je het niet erg vind, kun je dat tegen hem zeggen, of hem laten gaan.
Maar als je het niet wilt, zou ik dat gewoon zeggen, dan zeg je bijv: ik wil niet meer dat je mijn string gebruikt om te rukken.

Als je het zegt heb je 1 ding sowiso: beetje vreemd om zoiets te zeggen.
Thanks voor jullie reactie 🙂 Was ook voornamelijk in shock... Ten eerste had mn stiefbroertje voor het eerst zien aftrekken en ten tweede ook nog op mn string..

Van wie van de meiden is ook wel eens z'n string hiervoor gebruik en heeft dit ook gezien. of vermoedens?
is gwn goeie hoor
quote verwijderd
goeie?
is gwn goeie op string aftrekken doen meeste tieners die een zus hebben is ook lekker om aan te ruiken
Ik heb ook een keer een string van een superknap meisje gestolen. Dat doen best veel jongens. En waarom een stelen als je er niet op rukt...? Nu heb ik een vriendin om van te genieten, maar als je dat niet hebt is het erg geil
ik vind dat eigenlijk best wel vies..maar Geen meisjes op het forum die hier ervaring mee helpen? 😮
Ik vind het redelijk appart, iemands ondergoed stelen, en ik snap niet echt waarom mensen dat doen of jouw stiefbroertje in idt geval.
Zelf heb ik geen ervaring mee,

En vind ik het raar/vies iemand z'n ondergoed stelen..

Maar mijn half zusje had wel is mijn bikini gepakt zonder te vragen. En dat heb ik ook gewoon persoonlijk tegen haar duidelijk gemaakt dat ik het niet leuk vond en dat ze het moest vragen.

Xx Maii
Zou er niet mee naar je ouders gaan. Het beste kun je het er gewoon met hem over hebben. Denk dat hij ook wel geschrokken is dat je hem hebt betrapt.
owh, dit topic kwam ik tegen bij 't zoeken op "string" (omdat ik vraag stelde in 'n ander topic , over dragen van string).

Maar over dit.....serieus, WTF??? Dit is echt niet okay. :-(

en dit doet me denken aan een paar maanden geleden, na 't douchen en omklenden na volleyballen lieten we onze sportassen in de kleedkamer staan terwijl we nog wat fris dronken in de kantine.
en bij 't leegmaken van m'n sporttas thuis zag ik dat mijn string (die ik droeg tijdens 't volleyballen) er niet meer in zat.. ik dacht er verder niets mee, totdat ik de volgende keer bij t sporten hoorde dat ook van 2 andere teamgenootjes hun string/onderbroekje uit hun tas was gehaald.

ook daar dacht ik verder niets van... maar wtf, voel me nu nog wat vreemder, dat er een jongen of man zich met onze spullen aftrekt. Smerig...

Reageer