Skip to main content
Vraag

Strapon: iemand ervaring mee?

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 455 reacties

Mijn vriendje vindt het heel fijn als ik aan zijn anus zit tijdens de seks.  Likken en vingeren bezorgen hem bijzonder intense orgasmes.  Gisteren hadden we het over neuken met een strapon. Ik hem, dus. We vroegen ons af hoe dat zou zijn.  Heeft iemand daar ervaring mee, zowel als gever als ontvanger? Zowel jongens als meisjes?  
Ik vind anaal ook leuk maar voor een jongen moet dat toch nog anders zijn door de prostaatsimulatie.  Of dat nu gebeurt met een echte piemel of met een strapon.  Wie heeft ervaring?

Zijn er nog leden die dat zouden willen proberen?

En vooral: hoe zorg je ervoor dat je jezelf niet het bed uit giert van het lachen als je als meisje met een piemel komt aanzetten?

12 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 116 reacties
  • 17 maart 2025

Hey

dat klint best wel intens komt dan ook meer klaar dan maar wat vind zelf lekkerst dan 

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 57 reacties
  • 17 maart 2025

Salute, Ik heb een klein beetje ervaring met strapon sex (als ontvanger) en het voelt wel goed. Als je het doet hou dan alsjeblieft rekening met het feit dat je Glijmiddel op waterbasis gebruikt op de strapon want silicone basis werkt niet lekker.
Ik hoop dat ik je hiermee een beetje heb kunnen helpen.

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • 455 reacties
  • 17 maart 2025

@Jane Doe tm  dank voor de tip.  Was dat met een meisje, dat je ontving en was het anaal?

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 57 reacties
  • 17 maart 2025

@Diana yep, Heb er wel door geleerd dat je er voorzichtig mee moet zijn want als het te ruig gaat dan voel je het de dagen erna nogsteeds wat je niet wilt.

UwUh44tmez3lf
Forum|alt.badge.img+1

wrm wil iedereen zulke scary dingen doen tegenwoordig???

No offens maar

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 57 reacties
  • 17 maart 2025

@UwUh44tmez3lf Ik kan zien waarom mensen Strap on's zien als scary enzo, ben zelf groot fan van een beetje experimenteren enzo dus daarom doe ik het. Zie ook wel in dat het niet voor iedereen is hoor. 

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • 455 reacties
  • 18 maart 2025

@UwUh44tmez3lf  het is toch niet eng dat je nieuwe dingen probeert en dat je dat doet met iemand van wie je houdt en die je helemaal vertrouwt.  Iedereen moet dat voor zichzelf weten maar voor ons lijkt het fijn om een keertje te proberen om op die manier seks te hebben. Valt het tegen, dan blijft het bij die ene keer.  Maar ik denk dat het speciaal en ook wel heel lekker en geil zal zijn.

UwUh44tmez3lf
Forum|alt.badge.img+1

wat is een strampon of ja wil ik het zef weten waarom zijn jullie alleen maar bezig sex

dat is toch te vroeg???

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • 455 reacties
  • 18 maart 2025

@UwUh44tmez3lf dat is een neppiemel die je ombindt en waarmee je iemand anders kunt neuken.

En of we met seks bezig willen zijn, bepalen we zelf wel.

UwUh44tmez3lf
Forum|alt.badge.img+1

ik wil geen ruzie maken maar wrm willen jullie dat zo graag

Fem_
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • 273 reacties
  • 18 maart 2025

Hoi ​@UwUh44tmez3lf ,

Je gaat offtopic, wil je bij het onderwerp blijven? 

Dankjewel!

Fem, De Kindertelefoon

UwUh44tmez3lf
Forum|alt.badge.img+1

ja sorry

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen