Vraag

strakke voorhuid

  • 29 January 2023
  • 4 reacties
  • 250 Bekeken

Badge

Ik ben 12 jaar oud en heb een strakke voorhuid ik heb al een keer geprobeerd om het losser te maken maar ik had het te ver naar achter gedaan en was gescheurd sinds dien blijft het elke keer steeds sneller scheuren en ik kan mijn eikel geen eens zien als ik het naar achter trek. Weet iemand nog iets?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Lucky Denzel ,

bedoel je dat het wondje van het scheurtje steeds weer terug open gaat?

Dan kun je miss het beste even naar de huisarts en die weet vast een oplossing.

Er is een zalfje dat kan helpen bij een strakke voorhuid, maar ik weet niet of dat voor jou de beste oplossing is. Vraag het gwn ff aan de dokter.

Je bent zeker niet de enige jongen die een strakke voorhuid heeft. De dokter heeft vast al veel jongens gezien en geholpen, dus niks om je voor te schamen.

 

Gr. MickeyMouse

 

Badge

Ik heb het 8 maanden geleden laten zien aan mijn moeder en ik snap niet waarom maar zij dacht dat het zo hoorde dus ik had haar verteld dat ik ging oprekken en het ging allemaal heel erg goed in 2 dagen kon ik het al over de helt van mijn eikel doen maar toen wou ik te graag de voorhuid achter mijn eikel schuiven dat ik het te ver had gedaan en dat er een sneetje was naar een paar dagen was het weer heel en ik probeerde het nog eens maar scheurde toen na een paar dagen weer en ik durfde het niet te vertellen aan mijn moeder wat moet ik nu doen het gewoon vertellen wat er is gebeurd?

Als je moeder het al gezien heeft en dacht dat het goed was zou ik het gewoon weer laten zien en zeggen dat je er last van blijft houden. Ze kan je dan miss naar de huisarts brengen en die kan dan kijken wat het beste is. Miss wordt de huid vanzelf losser als je verder in de puberteit komt of moet je ander soort oefeningen doen terwijl de arts je ook een soort zalf kan voorschrijven. Een laatste optie is besnijden als het echt niet anders kan, maar ik zou dat alleen doen als er geen andere opties zijn. De eikel wordt minder gevoelig en sommigen zeggen dat seks en aftrekken er wel anders door voelt en wordt. Sterke en succes he!

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @LuckyD,

 

Ik heb het 8 maanden geleden laten zien aan mijn moeder en ik snap niet waarom maar zij dacht dat het zo hoorde…..

misschien snapte ze niet dat je voorhuid toen nog niet helemaal over je eikel kon ofzo. Mijn voorhuid zit ook over mijn eikel, maar die kan wel helemaal naar beneden, terwijl het er misschien hetzelfde uit ziet als bij jou

 

 …..en ik probeerde het nog eens maar scheurde toen na een paar dagen weer en ik durfde het niet te vertellen aan mijn moeder wat moet ik nu doen het gewoon vertellen wat er is gebeurd?

jij hebt niks verkeerds gedaan, eerder een beetje pech gehad dat er weer een scheurtje kwam. Ik zou het dus gewoon even zeggen en vragen of ze een afspraak bij de huisarts maakt. Die weet het beste hoe ie jou kan helpen.

 

Volgens mij klopt het ook wel wat @RobloxFortnite  zegt.

 

Gr. MickeyMouse

 

Reageer