Vraag

strakke voorhuid


  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi ik ben een jongen van 15 jaar. Ik heb een vrij strakke voorhuid. Als mijn penis slap is krijg ik m wel over mijn eikel maar stijf niet. Ik kan wel gewoon masturberen en klaarkomen. Ik heb nergens last van maar vraag me toch af of ik het moet laten checken?


10 reacties

Ik zou het zeker laten checken. Maar eerst het tegen je ouders zeggen.

Ps ik heb dit ook gehad en ben nu besneden en ik vind het niet erg dus het komt best goed.

 

Ik zou het zeker laten checken. Maar eerst het tegen je ouders zeggen.

Ps ik heb dit ook gehad en ben nu besneden en ik vind het niet erg dus het komt best goed.

 

Ik durf het niet aan mijn ouders te vertellen. en doet besnijden pijn?

Ik zou het zeker laten checken. Maar eerst het tegen je ouders zeggen.

Ps ik heb dit ook gehad en ben nu besneden en ik vind het niet erg dus het komt best goed.

 

Ik durf het niet aan mijn ouders te vertellen. en doet besnijden pijn?

Nee het doet geen pijn. De eerste paar dagen na de operatie wel maar dat is gewoon. Mag ik vragen of en wat voor een geloof er thuis wordt gebruikt.

 

Ik zou het zeker laten checken. Maar eerst het tegen je ouders zeggen.

Ps ik heb dit ook gehad en ben nu besneden en ik vind het niet erg dus het komt best goed.

 

Ik durf het niet aan mijn ouders te vertellen. en doet besnijden pijn?

Nee het doet geen pijn. De eerste paar dagen na de operatie wel maar dat is gewoon. Mag ik vragen of en wat voor een geloof er thuis wordt gebruikt.

 

wij geloven niet gewoon in niks maar toch vind ik het raar om aan mn ouders te vertellen

Reputatie 5
Badge +5

Je hoeft het ook helemaal niet tegen je ouders te zeggen, dat is onzin. Gewoon zelf een afspraak maken met je huisarts 

Je hoeft het ook helemaal niet tegen je ouders te zeggen, dat is onzin. Gewoon zelf een afspraak maken met je huisarts 

ja maar toch is het gek dat je huisarts dan naar je pik gaat kijken

 

Ik zou het zeker laten checken. Maar eerst het tegen je ouders zeggen.

Ps ik heb dit ook gehad en ben nu besneden en ik vind het niet erg dus het komt best goed.

 

Ik durf het niet aan mijn ouders te vertellen. en doet besnijden pijn?

Nee het doet geen pijn. De eerste paar dagen na de operatie wel maar dat is gewoon. Mag ik vragen of en wat voor een geloof er thuis wordt gebruikt.

 

wij geloven niet gewoon in niks maar toch vind ik het raar om aan mn ouders te vertellen

Toch moet je het helaas doen want als je ouder wordt wordt je penis groter er kan je er scheuren in krijgen en dat is niet fijn.

Dus moet je ff met je ouders er het over hebben want vroeg of laat is de kans heel groot dat het moet gaan gebeuren

Hi annoniem109,

 

er zijn wel meer jongens die dat hebben, mijn jongere broertje had dat ook. Hij heeft er een zalfje van de dokter voor gekregen. Dat hielp goed en nu kan hij, als hij een stijve heeft, zijn voorhuid ook over zijn eikel helemaal naar beneden doen.

 

Je kunt ook eerst nog proberen of het lukt met wat ‘oefeningen’, maar dat hielp bij m'n broertje niet genoeg.

 

Via de link kun je er meer over lezen:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/56274-nauwe-voorhuid-fimosis-symptomen-oorzaak-en-behandeling.html

 

Ook op de site  van sense.info kun je hierover (en over nog een heleboel andere ‘puberdingen’) info vinden:

https://sense.info/nl/ontdek-je-lichaam/jongenslichaam/penis-en-balzak/problemen-met-de-voorhuid

 

Ik zou eerst ff proberen met wat oefeningen (zie linkjes), bijv. onder de douche. Naar de dokter kan altijd nog, maar als het nodig is moet je dat gewoon doen. Dan ben je er daarna voor de rest  van je leven vanaf.

Misschien kun je er nu nog op een makkelijke manier iets aan doen, dus voordat je er later misschien last van krijgt. Dan ben er maar vanaf en hoef je je er ook niet meer druk om te maken.

 

Denk er gewoon eens over :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 5
Badge +5

Je hoeft het ook helemaal niet tegen je ouders te zeggen, dat is onzin. Gewoon zelf een afspraak maken met je huisarts 

ja maar toch is het gek dat je huisarts dan naar je pik gaat kijken

 

Nee dat is helemaal niet gek, daar is een huisarts voor. Hoe wil je anders van je probleem afkomen?

Ik had ook toen ik 7/8 was problemen, en nu ben ik daar gelukkig vanaf

dag,

ik heb ook een strakke voorhuid en ook geen last tijdensn erectie. ik laat het zo ,ik wil ni besneden worden… jij mag kiezen. t is ni raar fzo.

boibanana

Reageer