Vraag

strakke vagina

  • 26 July 2023
  • 2 reacties
  • 857 Bekeken

Badge

Hallo dag allemaal,

ik ben een meisje van 15 en ik zal al snel even zeggen ik heb al paar keer sex gehad.

het probleem is dat bij sommige jongens hun penis wel in mijn vagina ging maar bij andere paste die niet en ik schaam mij dan dood . En het maakt ni uit hoehard die jongen probeert dat gaat er heelemaal niet in maar bij sommige wel. Ik ben zelf heel bang dat dit in de weg gaat staan voor sex . Nu heb ik bijvoorbeeld ook een nieuwe vriend en daarstraks kwamen we op het moment en het lukte gewoon niet , het ging er gewoon niet in . Ik ben heel bang dat ik een probleem heb en dan zou ik ook niet weten welk probleem want bij somige penisen gaat het wel en bij somige niet. 
help mij

groetjes x


2 reacties

Reputatie 2
Badge

Dat klinkt als vaginisme, een soort stress reactie waardoor spieren aanspannen. Je huisarts zou je daarmee kunnen helpen

Misschien ben je gewoon niet nat genoeg voor penetratie en lukt het daarom niet altijd je kan stiekem een klein beetje in je onderbroek plassen net voor je deze uittrekt zodat je vagina nat genoeg is en kijken of het dan wel lukt je plas werkt als natuurlijk glijmiddel en is niks vies of raar aan en een jongen merkt toch het verschil niet. Ik doe dit altijd als ik mij vinger vind het geil om te doen en is het perfecte glijmiddel.

Reageer