strakke kleding

  • 14 September 2023
  • 17 reacties
  • 1062 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Hoi ik ben een jongen en heb een vraag naar meiden en jongens. Wie wordt er ook zo geil van strakke kleding zoals een wetsuit of een badpak van een wetsuit of swim jammer of zo. Je kan gewoon alles zien zeg maar. Maar was wel benieuwd wie dat nog meer heeft en of iemand nog iets anders heeft om uit te proberen lig nu ook in een wetsuit😉


17 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Kan iemand even reageren graag!?

ik wordt er ook geil van, maar ik draag dat soort kleren nooit...

Reputatie 7
Badge +12

Hey, ik vind het wel heel mooi staan. Ook bij jongens. Maar echt g*** wordt ik er niet meteen van. Het is idd wel sexy en mooi. 

Tover xxx

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Anonames, ik ben het met @Tover01 eens:

Ik vind het wel zeker mooi maar ik wordt er niet geil van. 

Groetjes, @Monkeyboy69

Reputatie 2
Badge

meisjes badpak aandoen onder je kleren, niemand die het merkt en jij loopt de ganse dag met een stijfje

Reputatie 3
Badge +4

En van die leotards voor turnen enzo zijn ook super mooi als meiden die aan hebben vind ik

Reputatie 3
Badge +4

meisjes badpak aandoen onder je kleren, niemand die het merkt en jij loopt de ganse dag met een stijfje

Heb jij dat een gedaan dan?

Reputatie 2
Badge

ja ik heb een badpak gekocht bij de zeeman, die mevrouw keek me wel raar aan haha maar dat is niet erg, die kent mij toch niet

Reputatie 3
Badge +4

ja ik heb een badpak gekocht bij de zeeman, die mevrouw keek me wel raar aan haha maar dat is niet erg, die kent mij toch niet

Zat dat lekker dan maar gaat je lul er nog niet steeds uit of valt dat mee

Reputatie 3
Badge +4

ja ik heb een badpak gekocht bij de zeeman, die mevrouw keek me wel raar aan haha maar dat is niet erg, die kent mij toch niet

Heb er 1 besteld we gaan het zien denk echt dat het super lekker zit

Reputatie 2
Badge

laat het maar weten, en nee mijn lul valt er niet uit maar ik heb dan ook geen 5 maten te groot gekocht natuurlijk, het moet wat spannen vind ik

Reputatie 3
Badge +4

laat het maar weten, en nee mijn lul valt er niet uit maar ik heb dan ook geen 5 maten te groot gekocht natuurlijk, het moet wat spannen vind ik

Het is het zeker waard zit super lekker vooral die stof

Reputatie 2
Badge

haha fijn! en je doet er niemand kwaad mee. je eigen geheimpje!

 

Reputatie 3
Badge

ik vind het ook leuk en sexy er uit zien maar niet per se geil ik ken wel vrienden die dat wel vinden

 

Reputatie 7
Badge +7

Dat hangt af van wat voor kleding stuk er gedragen wordt. Ik vind heel veel losse kleding ook wel lekker

Reputatie 3
Badge +4

Zijn er nog meer mensen die zoiets hebben?

Reputatie 1
Badge +1

HOIHOI

Ik vindt het heel mooi en veilig om mezelf en andere te zien in een wetsuit (dan zie je alle mooie RONDINGEN 😉😉). Ik ben een meisje dus ik heb ook een badpak maar daar wordt ik niet geil van (komt mis dat ik geen jongen ben)

DOEIDOEO

Reageer