Stofzuigrukken?

  • 6 January 2013
  • 20 reacties
  • 5072 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey jongens,
rukken jullie jezelf wel eens met een stofzuiger?????

en meisjes,
heeft er iemand borsthaar?????,

e voor iedereeen,
kammen jullie je schaamhaar?


:rolleyes::o

20 reacties

heei,

ik heb geen borsthaar maar ik ken wel iemand die haar schaamhaar kamt...
ik weet niet hoe het is
ehh nee. nog nooit gedaan. lijkt me ook niet zo lekker:P ik scheer het lekker. geen kam nodig:D
Aftrekken met stofzuiger 😮 beetje pijnlijk denk ik...
er groeit bij mij idd wel haar op mijn borsten, maar dat is heel erg licht dus je ziet het niet. Eigenlijk net zoals de rest van alle haren die gewoon bij iedereen over het hele lichaam zitten.
1x gedaan om te proberen, maar voelde niet zo lekker.. :eek: xD
En nee, ik scheer het alleen, 🙂
wtf meisjes met borsthaar?;o bestaat dat?;p hahahahha
1x geprobeert, was niet zo lekker.
Denk dat ik het opnieuw ga proberen.

En ik heb overal haar en ik kam het niet en doe er vrij weinig aan.
WTF is stofzuigrukken, heb niet heel veel verstand ? xx ❤
Je penis in een stofzuiger doen. 
En het daarna aan doen.
Precies. ;p
We willen jullie graag erop wijzen dat het zogenaamde 'stofzuig rukken' erg gevaarlijk kan zijn en voor letsel kan zorgen.
We willen jullie graag erop wijzen dat het zogenaamde 'stofzuig rukken' erg gevaarlijk kan zijn en voor letsel kan zorgen.
Alles is gevaarlijk of slecht als je het niet goed gebruikt/doet, sommige dingen net iets gevaarlijker.
Dat 'stofzuiger rukken' wel eens geprobeerd alleen mijn penis was te dik en past niet, vond er niet veel aan.
En ik kam mijn schaam haar niet.. ik knip het wel altijd netjes bij zodat het lekker fris blijft.
Ik kam me schaamhaar niet nee 😛. En nee ik heb ook geen borsthaar zover ik weet...
nee stofzuiger rukken lijkt me dus echt helemaal niks en ik scheer me schaamhaar meestal weg dus kan het niet kammen xD
Het is gewoon echt heel sneu dat je op je eigen vraag reageert en doet als of je iemand anders bent😅
Ik ben een meisje van 14 en heb een beetje haal bij de tepels. Ik doe er niks aan. Wie ziet dat nou?
@roydoy hij/zij reageerd niet op zijn eigen topic. Als iemand zijn acc verwijderd heet dat account anonymous en daarom staat er dat er zoveel auteurs zijn

Reageer