Vraag

stofzuiger rukker

  • 5 April 2020
  • 5 reacties
  • 1248 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik vind het lekker om mijn lul in de stofzuiger te doen en dan heen en weer te bewegen en word ook zeer opgewonden als ik dan de stofzuiger aanzet maar er is een probleempje ik kwam dus klaar en m’n kwakkie werd opgezogen door de stofzuiger en nu rookt de stofzuiger en hoe moet ik dat aan mijn ouders vertellen ik ben bang dat ze boos worden heeft iemand tips hoe ik de stofzuiger repareer?

 

mvg snikkel


5 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Nou schat, aftrekken met een stofzuiger is nou ook niet het beste idee. Ik denk niet dat je er iets anders tegen kan doen dan het vertellen…

Of je zegt natuurlijk gewoon niks en wacht tot de volgende persoon die hem gebruikt denkt dat diegene hem heeft gemold? 

Maar ik zou gewoon opkomen voor je fouten. Als je eerlijk bent worden ze minder boos dan dat ze er later achterkomen!

Groetjes,

:fox: Kitsune-san :fox:

Reputatie 5
Badge +4

Wrm nemen mensen dit überhaupt sirieus?!

Reputatie 4
Badge +3

Je kan ook zeggen dat je perongeluk wat water opzoog

Reputatie 5
Badge +5

Zak verwisselen?

Hallo 

Ik zou gewoon de zak verwisselen en alleen vertellen als je ouders erover beginnen want het is best genant om tegen je ouders te zeggen dat je bent klaargekomen in de stofzuiger, oh en voortaan dan niet meer in de stofzuiger klaarkomen!

-Dr8gon99

Reageer