Vraag

stofzuiger op mijn pik


Badge

is het normaal om een stofzuiger op je pik te doen?


17 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Ook gedaan super lekker!

Badge

vertel

Euhm, volgens mij is een stofzuiger daar niet voor bedoeld, en je penis zelf ook niet.

Ik denk niet dat het zo goed voor je is eigenlijk

 

Auto's, stofzuigers, waar gaan we heen zeg.

Maar goed, het is NIET NORMAAL om een stofzuiger op je penis te doen. Dat is zelfs gevaarlijk. Je penis kan in de stofzuiger worden gezogen waardoor bloeduitstortingen kunnen ontstaan, en die zijn pijnlijk. Daarnaast kunnen er infecties ontstaan. Het is daarom nooit verstandig om huishoudelijke producten te gebruiken voor masturbatie.

Ik raad je aan om voor de volgende keer gewoon een seksspeeltje aan te schaffen en de stofzuiger te laten zitten. Een stofzuiger is bedoeld om mee te stofzuigen zoals de naam al suggereert en is geen seksspeeltje of object dat goed is om te gebruiken. 

Reputatie 4
Badge +1

Het is hartstikke gevaarlijk om dat te doen. @biertje . Ik zou ermee stoppen.  Stofzuiger is om te stofzuigen.  Niet om in je penis te doen. 

Het zou kunnen dat het een goede gevoel geeft, maar gevaarlijk is het zeker. Ik zou gwn mee stoppen.

 

Doeiiii

Reputatie 2
Badge +1

Ik snap dat het lekker is, maar veilig is het niet, dadelijk zuig je je pik eraf.😂😂

Reputatie 1
Badge +1

Stop er gewoon mee kan zijn dat je lul in de stofzuiger vast blijft zitten. Maar ja, het is dichtst bij de ervaring dat je lul gezogen word, wat bij jou niet zal gebeuren.

Ok tbh ik moest lachen maar kom op het is gevaarlijk

Badge

Mijne zat in de slang vast en hij bleef door zuigen hij wou niet uit hartverzakking

Reputatie 7
Badge +11

Hoi,

Het is zeker niet normaal om een stofzuiger om je lul te doen! Doe dat echt niet!

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +5

Ik zou wel iets om je piemel doen anders niet echt hygiënisch 

Ik vond het lekker ik zou het aanraden 

Badge

Ik doe het zelf ook wel eens maar je moet de zuigkracht niet te hoog zetten en dan kom je super lekker klaar.

Reputatie 7
Badge +12

Hey, dit klinkt mij maar eng. Lijkt me niet echt safe ook. Ik zou dat niet durven maar goed ieder z'n ding ( in de stofzuiger in dit geval) 😉

Liefs Tover xxx

Reputatie 1
Badge

Waarom koop je geen penispomp? Of een Pocket pussy (fleshlight)? 

Daar kun je ook super door komen. 

Reputatie 3
Badge +3

(Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Heb jij dat een keer gedaan?

Reputatie 7
Badge +5

@Anonames 

Ik denk niet dat je penis in de stofzuiger gezogen wordt, daar is zoiets veel te zwak voor.  Je zou misschien eerst een boterhamzakje om je piemel kunnen doen, maar zelf zou ik het ook niet doen.

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reageer