Skip to main content
Vraag

stijve van mijn broer

• June 24, 2026
  • 8 reacties
  • 490 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoihoi, ik ben 15 bijna 16 en ik ben denk ik Bi, bij ons thuis is het heel normaal on naakt te zijn, ik doe het niet super vaak alleen als ik ga zonnen of zwemmen of na het douchen ofzo. Een van mijn broers (waar het over gaat) is heel knap, sixpack veel spieren v lijn etc. En met hem ga ik veel om en ook vaak zwemmen want we hebben een zwembad in de achtertuin maar ik had vandaag weer toen ik hem zag weer het idee dat het me heel leuk lijkt om met hem een keer te experimenteren, dus samen aftrekken en misschien pijpen ofzo want hij heeft echt een hele mooie grote piemel en ik werd vandaag daar dus tijdens het zwemmen weer stijf van. Gelukkig had hij het niet door maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen. 
groetjes jongen2010

8 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 24, 2026

Niet doen.  Het lijkt misschien heel fijn om te doen op het moment dat je geil bent maar na afloop is het raar.

Misschien wordt hij wel boos als je het voorstelt en dan heb je ruzie met je broer - dat is het niet niet waard.  Zoek een andere leuke jongen om te pijpen, dat is ook fijn.

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 24, 2026

als jullie zwemmen kan je toch een beetje gaan stoeien en dan per ongeluk zijn piemel aanraken en kijken hoe hij daar op reageert. of je duwt je billen tegen zijn piemel aan zodat zijn piemel tussen je billen in je kont gaat en dan kijken wat hij doet of je duwt jou stijve piemel tegen zijn billen aan. hoe oud zijn je broers. ik heb hier wel vaker gelezen dat jongens wel gepijpt willen worden. en je kan natuurlijk weleens een complimentje aan hem geven of een weddenschap doen en dan verlies je en dan moet je hem pijpen ofzo.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 24, 2026

Hoe oud is je broertje?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 25, 2026

Hij is net iets minder dan 5 jaar ouder 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 25, 2026

Hij is net iets minder dan 5 jaar ouder 

Heeft hij dan al een grote lul, omdat je zegt dat hij zo'n mooie heeft

Forum|alt.badge.img+1

Ik snap dat je je zo voelt in de puberteit, fantaseren over zoiets kan ook heel geil lijken, maar uiteindelijk sluit ik me bij ​@Diana aan, het kan je achteraf alleen maar blijven achtervolgen.

Je kunt beter een andere leuke jongen zoeken die het met je wilt doen, dat is beter dan je broer. Er zijn genoeg andere jongens die dit ook willen, en ook daar zitten knappe tussen😉

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 25, 2026

Zijn lul is best groot ik denk slap iets van 11-12 cm en stijf vgm iets van 22cm 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 25, 2026

Ja ik zou het zeker doen, als je denk dat er een kans is! Mischien zou je dan uiteindelijk nog mee kunnen doen met zijn vrienden. Laat weten of je het hebt gedaan