Vraag

Stijve tijdens zoenen

  • 30 March 2018
  • 6 reacties
  • 6296 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey mensen ik heb nog nooit gezoend maar ik vraag me af krijg je een stijve als je zoent? Want ik had laatst wel bijna een zoensessie maar het werd onderbroken en toen kreeg ik ook een stijve maar hoe kan ik dat tegen gaan want als ik tegen haar aan sta merkt ze dat ook denk ik.

6 reacties

Hi Anomien,

ik heb nog nooit een stijve gehad door een meisje, maar wel door jongens. Ik weet niet of het hetzelfde werkt bij heterojongens als gays.

Als ik met een jongen zoen krijg ik eigenlijk altijd wel een stijve, niet van zomaar een kusje (soms ook wel), maar als we echt gaan tongen en dan ook nog elkaar aankijken en een beetje strelen.

In het begin vond ik het wel een beetje vervelend, maar ik voelde ook dat die andere jongens ook een harde kregen en die dan tegen me aandrukten. Ik schaam me er niet meer voor en vind het eigenlijk wel geil. Soms als er anderen bij zijn kan het wel eens awkward zijn als ze mijn stijve zien.

Mijn jongere broertje had een tijdje terug een feestje voor zijn 14e verjaardag en toen meisjes hem feliciteerden en een kusje gaven zag ik dat ie een harde piemel kreeg. Hij vond het wel een beetje vervelend, want hij werd een beetje rood en wist niet goed wat hij moest doen. Hij kwam het aan mij vragen en ik had gezegd dat hij even met zijn hand in zijn broek zijn piemel omhoog onder zijn elastiek van zijn onderbroek moest doen. Toen zag je het wel minder, maar hij bleef wel stijf.

Het was een zwemfeestje en na de taart gingen we omkleden om te zwemmen. Dus ik sta met hem in de badkamer om mijn zwembroek aan te doen en hij kleed zich ook uit en zijn piemel wijst nog steeds omhoog. Hij was een beetje in paniek, want een stijve in een zwemshort valt wel op. Ik had hem een (strakke) speedo van mij gegeven voor onder zijn zwemshort, maar dan zag je zijn piemel nog steeds wel een beetje. Dus, ik zeg tegen hem, ga je snel even aftrekken, dan is de spanning eraf. Hij gaat zich dus gelijk aftrekken en ik geil hem nog een beetje op door over die meisjes te praten en toen kwam hij al snel klaar. Toen had ik nog een washandje onder de koude kraan gehouden en over zijn piemel gedaan, die toen weer een beetje slapper werd. Daarna had hij eerst die speedo en daarover zijn zwemshort weer aangedaan. Hij had toen geen stijve meer gekregen, zei hij.

Dus of je trekt je er niks van aan of je trekt je van tevoren af (geen 100% garantie dat je niet nog een stijve krijgt) en doet een strakke boxer of slipje aan, zodat het minder opvalt als je toch een stijve piemel krijgt.

Het ligt er ook een beetje aan of je na het zoenen ook nog wilt gaan aftrekken en vingeren, want dan kun je je sperma misschien beter bewaren daarvoor. Maar je kunt ook gewoon dan nog een keertje klaarkomen, want je bent dan toch wel geil en opgewonden.

Als je verder niks dan zoenen met dat meisje gaat doen, is het ook wel geil om jezelf daarna lekker af te trekken.

Veel plezier.

Laat ff weten hoe het gegaan is. Als je nog vragen hebt, stel ze hier.

Groetjes,
M&M’s
Ik snap wel dat je een stijve kan krijgen tijdens het zoenen, maar trek dan een strakke spijkerbroek aan met een strakke onderbroek zodat het niet opvalt. Maar misschien werkt het ook als je je onderbroek een beetje opvult en dan de hele dag daarmee loopt. Zodat het lijkt alsof dat jouw penis is,met als gevolg dat niemand wat ziet van je erectie....
Ik had laatst ook stijve gekregen toen ik ging zoenen en vgm mij is het gewoon normaal dat het gebeurd. Ook zij vondt het niet echt erg vgm.
Nouja, ik neem aan dat het wel ongemakkelijk zou kunnen zijn, maar het is min of meer een indicator dat jij het wel leuk vindt.
Dank jullie wel allemaal voor de reacties, ik zal even zeggen hoe het is gegaan (kan wel even duren haha).
Hi Anomien,

oké, is goed, ben wel benieuwd.

Maak je geen zorgen en geniet ervan :)

Heb je al een meisje op het oog of moet je nog ff op zoek?

Groetjes,
M&M's

Reageer