Vraag

stijve tijdens staand plassen

  • 29 November 2023
  • 8 reacties
  • 907 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoiii, als ik ergens ben en ze hebben van die staan plassen dingen wil ik daar gaan staan maar dan krijg ik een stijve en kan ik niet meer plassen heel irritant wanr ik vind het ook lekker als ik staand kan plassen maar dan lukt het niet meer! Hebben jullie tips?

 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Nee, ik heb geen tips en die zijn er ook niet.

Je kunt er niks aan doen, gewoon aan iets stoms denken en gaat het zelf weg.

Je kunt zowiezo niet plassen als je een stijve hebt.

Reputatie 5
Badge +3

Hey,

Ik heb dit ook. Wat helpt, is minstens 20 random dingen opnoemen. Alles wat in je opkomt. Of je ademt even diep in en uit.

Hoop dat dit helpt!

Groet, 3costaboy

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Banaanjongen,

Vervelend dat je dit hebt! Ik neem aan dat je urinoirs bedoelt hiermee? Je zou natuurlijk ook gewoon naar een hokje kunnen gaan en daar staand plassen.

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +17

Denk aan het meest niet-geile wat je kunt bedenken. Dan is die stijve zo weg. 😄

Het ligt ook wel een beetje aan de leeftijd. Naar mate je ouder wordt kan het minder worden. Ik had er zelf ook wel is last van. Maar het gebeurde alleen als er andere in de buurt waren. Ik ging afgelopen zomer naaktzwemmen en ik vond het gek dat ik geen stijve kreeg terwijl er gewoon mensen in de buurt waren. 

Reputatie 1
Badge

Ik ben 15 en heb dit ook nog steeds heel vervelend Want nu moet ik wachten tot er een hokje vrij is, en dan als ik nog steeds een stijve heb moet ik alsnog wachten. Maar hopelijk met deze tips kies ik de volgende keer voor een urinoir.

Badge

(…)

Je kunt zowiezo niet plassen als je een stijve hebt.

Ik plas altijd met een stijve

Reputatie 4
Badge +3

Je kan toch wél plassen met een stijve? Zie ni in waarom dat niet gaat? Ik kan het en ik denk al m ijn vrienden ook (als ik afga op wat ik soms zie en ook hoor over praten/lachen) 

Het is nie handig in een urinoir of WC maar biologishc gezien kan het 

Reageer