Vraag

stijve penis in broek

  • 13 January 2023
  • 9 reacties
  • 1621 Bekeken

Badge

Misschien een rare vraag, maar hoe leggen jongens hun penis in hun onderbroek als ie stijf is? Ik kan het me namelijk niet voorstellen XD


9 reacties

Reputatie 1
Badge

Als mijn penis stijf is trek ik hem eerst af en dan doe ik hem pas in mijn onderbroek. 

Badge

Als mijn penis stijf is trek ik hem eerst af en dan doe ik hem pas in mijn onderbroek. 

Stel dat je bijv in de klas zit dan?

Reputatie 7
Badge +15

Als mijn penis stijf is trek ik hem eerst af en dan doe ik hem pas in mijn onderbroek. 

Stel dat je bijv in de klas zit dan?

Alss jer iets (heel ergs) opwimdends/geils gebeurt…. Als dan een ( niet te strakke ) onderbroek/boxer aanhebr dan, gebeurt dat dooerdat er extra veel bloed doorheen wordt gepompt… en ja dan ontsttaaat een stijve/ erectie…

 

Ps, daar kan je zelf niks aan doen…

Mij_Niet_Gezien 

meestal leggen jongens hem omhoog omdat het dan niet opvalt, en je zo dus weer kan opstaan en weglopen etc, maarja soms heb je pech en steekt je pipi dus boven je broek uit en gaat ie onder je shirt door

Badge

Als mijn penis stijf is trek ik hem eerst af en dan doe ik hem pas in mijn onderbroek. 

Stel dat je bijv in de klas zit dan?

Alss jer iets (heel ergs) opwimdends/geils gebeurt…. Als dan een ( niet te strakke ) onderbroek/boxer aanhebr dan, gebeurt dat dooerdat er extra veel bloed doorheen wordt gepompt… en ja dan ontsttaaat een stijve/ erectie…

 

Ps, daar kan je zelf niks aan doen…

Mij_Niet_Gezien 

Ik weet hoe een erectie werkt 😉 bedoel hoe die dan ligt

Reputatie 7
Badge +17

Leg ‘m dan altijd omhoog. Ik draag altijd strakke onderbroeken dus dan is het sws wat minder zichtbaar.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Janeelol,

 

 ik heb 'm slap eigenlijk altijd naar links, (in strakke boxer) dus ja. als die dan stijf wordt zit ie ook naar links en das niet altijd handig….

Meestal blijf ik dan zitten als het op school is en dan beetje benen over elkaar,  voorover leunen en hoodie erover of schooltas voor me dragen als ik met een stijve naar en ander lokaal moet lopen

Ik durf dan niet met m'n hand in m'n broek om 'm anders te leggen omdat ik denk dat iemand dan kijk. Ik doe soms wel m'n hand in m'n linker broekzak om m'n stijve een beetje te verbergen, maar één keer zei iemand 'ben je je nu echt aan 't aftrekken', want die dacht dat ik 'm zelf stijf aan het maken was, dus dat maakt het alleen maar erger….

 

Gelukkig gebeurt het niet supervaak op school waar anderen bij zijn en het kunnen zien.

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +5

Ik krijg gelukkig niet snel een stijve maar als ik er een krijg leg ik hem meestal in m’n lies zeg maar

Badge

ik lag mijn penis dan recht omhoog. de reden is daarboven zit mijn riem en daarnaast in mijn broekzak mijn telefoon en sleutels dus hierdoor valt het bijna niet op.

Reageer