Vraag

stijve penis

  • 16 July 2020
  • 5 reacties
  • 435 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

 

Ik ben 17 en heb wel is heel random dat me penis stijf wordt. Ik heb dan dat ik er alles voor doe om dan iemand te fixen om te pijpen te vingeren ofzo. Ook heb ik 's avonds ook dat ik sommige knappere vrienden seksueel inbeeld. Hebben jullie dit wel is? En hoe gaan jullie hiermee om?


5 reacties

Dat je penis stijf wordt op random momenten is best normaal, alleen bedoel je met knappere vrienden jongens of meisjes? (ik neem aan dat je gewoon hetero bent, of betwijfel je dat?)

Ik 

Dat je penis stijf wordt op random momenten is best normaal, alleen bedoel je met knappere vrienden jongens of meisjes? (ik neem aan dat je gewoon hetero bent, of betwijfel je dat?)

Ik weet het nog niet zeker maar ik heb dan dat ik ook oudere maar ook jongere vrienden inbeeld alsod ik zevpijp

Reputatie 5
Badge +3

Ik 

Dat je penis stijf wordt op random momenten is best normaal, alleen bedoel je met knappere vrienden jongens of meisjes? (ik neem aan dat je gewoon hetero bent, of betwijfel je dat?)

Ik weet het nog niet zeker maar ik heb dan dat ik ook oudere maar ook jongere vrienden inbeeld alsod ik zevpijp

Klinkt super spannend, ook ik heb random een stijve en denk dan hoe kan ik dit fixen…De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumrege 8d. 

Reputatie 4
Badge +5

@Berend2002 ,

Het is niet toegestaan om contactgegevens uit te wisselen.

Ik zal dit niet melden bij de moderators maar ik herinner jou even aan de forumregel(s).

Hopelijk leer je hier van!
Het is helemaal niet erg als je een fout maakt, maar hou dat een beetje in de gaten

Ik val je niet aan en/of bedreig je niet, maar het is gwn een leermomentje.

Hopelijk leer je hier wat van!

Welkom op het forum @Berend2002 !

Ik hoop dat je het leuk gaat hebben op dit forum!

Liefs,

Daniël

Hey,

Ja is denk ik wel normaal. Wat je eraan kunt doen? Gewoon aftrekken of aan iets anders proberen te denken.

 (ik neem aan dat je gewoon hetero bent, of betwijfel je dat?)

Quit it with the heteronormativiteit alsjeblieft:four_leaf_clover:

Reageer