Vraag

stijve penis

  • 26 April 2020
  • 6 reacties
  • 1139 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

 

als ik naakt op mijn kamer ben

of naakt door huis loop krijg ik altijd een stijve, is dit normaal en kan ik hier wat tegen doen? En als ik aftrek komt er soms veel sperma uit maar eingelijk altijd bijna niks hoe kan ik er voor zorgen dat ik meer spuit na het klaarkomen alvast bedankt voor jullie reacties 


6 reacties

Heyy

Dat je er stijve krijgt als je naakt bent, valt niet veel aan te doen denk ik. En het is super normaal! Durf te wedden dat 90% van de jongens hier hetzelfde heeft. 

Als je meer sperma wilt kun je : 3 dagen of meer niet aftrekken, dan is het vaak meer sperma.

Je kunt ook als je voelt dat je klaarkomt FF stoppen. 5 minuutjes later verderdoen, en zo opnieuw en opnieuw.

groetjes

Kaas123

Mijn penis wordt ook altijd stijf daar is denk ik niet veel te doen

Reputatie 2
Badge +1

Hey,

ik heb hier een aantal tips als je wilt dat je erectie gelijk verdwijnt (als je dat niet wilt is het niet erg want veel jongens hebben het)

  1. Leid jezelf af, ga tv kijken of doe iets waarbij je niet aan je penis hoeft te denken
  2. Loop, door veel te lopen is je lichaam gedwongen ook bloed naar je andere lichaamsdelen te vervoeren en minder naar je penis.
  3. De iets kouds bij je kruis, je hebt vast wel ijsblokjes, of zo iets. Er zijn wel mannen die dat soort dingen heel lekker vinden en er juist erectie van krijgen, maar dat moet je zelf even uittesten. 

ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Reputatie 5
Badge +5

Als je wakker wordt dan ff rukken en dan pas naar beneden gaan. 
nu in de coronatijd loop ik ook elke dag naakt door het huis, ik ben dan naturist en gewend om naakt te zijn, ik heb dus inmiddels geen last van een stijve als ik opsta en naakt naar beneden ga

Ik dacht juist dat ik de enige zou zijn. Altijd al ben ik naakt, hup daar gaat ie om hoog. Meestal wordt ie dan zo hard dat ik dan wel moet trekken. Maar vaak als ik dan stijf ben dan trek ik snel een onderbroek aan en dan wordt ie al snel weer slap

Meer sperma? Dan zou je indd wat sperma moeten sparen. Als je 3 of 4 dagen niet aftrekt dan spuit er veel meer sperma uit je pik als wanneer je elke dag trekt. 

Reputatie 1
Badge +4

Je kan je orgasme trainen 

Bijv als je klaar komt stop je voor een paar seconde en dan ga je weer verder

 

Reageer