Skip to main content
Vraag

stijve krijgen van een jongen

• December 2, 2024
  • 20 reacties
  • 1741 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi is het normaal dat je bij bepaalde jongens een stijfe krijgt terwijl je geen homo ben en dan bedoel ik naakt of met kleren aan is dat normaal hebben meer jongens dat

20 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • December 2, 2024

Ja hoor, maar ik ben bi. Er zijn lekkere jongens bij hoor in mijn klas. Mischien ben jij ook bi.

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 2, 2024

Maar ik ben bang om bi te zijn en hoe oud ben jij als ik vragen mag?

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • December 2, 2024

ik ben 12 en bi zijn is toch mooi.  je kan gewoon doen alsof je hetero ben, want je val ook op meisjes.

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 2, 2024

Ja klopt 

Forum|alt.badge.img

@Hoi14 

Ik ben open-minded seksueel 75 % hetero 20% Bi en 5% homo👌 Daar is niks mee vind ik zelf ook mijn familie en vrienden🔝

Je kunt als  voornamelijk hetero jongen ...toch geil worden van een mooi lekker blote mannen lichaam of van naakte jongens. 😛Met kleren aan is ook sexy om te spotten🧐

(Tekst aangepast door de Kindertelefoon wegens regel 6)

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 4, 2024

Oke Dankjewel 

• December 5, 2024

@Hoi14 ja dat is heel normaal ik ben bi en ik zie heel vaak jongens en meisjes bloot, bekende en onbekende en ik moet soms ook m’n best doen om geen stijve te krijgen

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 5, 2024

@Aubien  maar hoe doe je dat voor zorgen dat je geen stijfe krijg bij mij lukt dat niet 

• December 5, 2024

-onnodige quote verwijderd-

Aan iets anders denken of naar iets anders kijken

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 5, 2024

Oke 

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • January 1, 2025

Ja als ik op insta scroll en ik zie een man die goed er zuit gebeurt het ook

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 19, 2025

weet je zeker dat je niet homo bent, no diddy.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 20, 2025

Dan ben je lekker bi en daar moet je blij om zijn: zoveel meer keuze😀

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Ja het is normaal hoor. Ook al val je niet perse op jongens.. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 20, 2025

Je hoeft niet gay of bi te zijn om een stijve te krijgen hoor, in de pubertijd krijgen jongens heel snel een stijve, omdat ze dan heel gevoelig zijn

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 23, 2025

ik krijg ook altijd een stijve van mijn vrienden als ze naakt zijn maar de meeste ook als ze mij naakt zien dus dat maakt me wel geil

• June 25, 2025

Je piemel is geen meetinstrument dat zegt of je gay bent of niet. Je lichaam en geest reageert op  prikkels en die worden dan sexuele en sensuele prikkels en dan krijg je een stijve.  

Prikkels? Kan vanalles zijn. Meisjes, jongens, koeien, meloenen, douches, toiletten, bananen, billen, benen,  enzovoort, alles kan. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 27, 2025

Ik krijg ook een stijve piemel van jongens hoor. 
meiden ook maar het betekent gewoon dat je hun geslacht kan begrijpen. Geil zijn is altijd goed. En misschien dat je wel eens een jongen vind om mee te masturberen.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 27, 2025

Het is precies ook wat ​@GewoonIkke  zegt, het hoeft helemaal niks te zeggen over wat of wie je bent en het maakt ook niet uit. Kan ook op ongelegen momenten of zomaar. Ik kreeg ooit een erectie terwijl ik in de hoek stond voor straf en dat was echt niet omdat ik het daar nou zo leuk of fijn vond xP. En trouwens ook al ben je bi of whatever, nou en? Zoiets wordt pas een probleem als je er een probleem van maakt. Niet mee zitten en het is heel onschuldig dus geniet ervan!  Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • June 28, 2025

Hoi, ik ben een meisje maar las dit. Leuk om te weten. Het kan gebeuren denk ik. Het is toch helemaal niet erg?  Je lichaam doet soms dingen waar je niet direct om vraagt. En als ik de post van ​@Tover01  lees kan het dus ook bij vervelende situaties. ( ahw zielig , was dat niet super cringe met je handjes op je rug? 🤭🫣) .  Misschien hebben meer jongens dat. En ik ben het ook eens, nou en als je jongens mooi vind? Ik vind sommige meisjes ook heel mooi. Niet mee zitten hoor 😘

Groetjes Tjempie xxx