Vraag

Stijve geheim houden voor ouders?

  • 3 January 2022
  • 9 reacties
  • 474 Bekeken

Badge

Mijn ouders weten nog niet dat ik een stijve lul heb en aftrekken 

Houden jullie het ook geheim of niet ?


9 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb het nooit tegen hun verteld maar ben betrapt geweest, dus ze weten het nu eel

Reputatie 1
Badge +2

Mijn ouders weten nog niet dat ik een stijve lul heb en aftrekken 

Houden jullie het ook geheim of niet ?

Hoodie er overheen leggen/naar beneden trekken

Penis omhoog leggen met je handen in je zakken (lopen) (kussen er op leggen  

Snel naar de wc gaan 

 

Badge

Ik heb het mijn ouders niet vertelt maar op een bepaalde leeftijd wordt het normaal dat je aftrekt en een stijve krijgt. Ik heb geen idee hoe oud je bent maar ze zullen vast wel een vermoeden hebben.

 

Reputatie 3
Badge +3

Hoi,

het boeit je ouders waarschijnlijk helemaal niks, je ouders zijn ook jong geweest en weten hoe puberteit werkt. Je hoeft er geen geheim van te maken.

 

Groetjes.

Reputatie 7
Badge +5

Ik weet niet hoe oud je bent maar je ouders zullen vast wel weten dat je wel eens een stijve hebt.  En dat je je aftrekt zullen ze misschien ook wel weten.

 

ik houd dat niet geheim thuis zijn we heel open over bloot zijn en zo

Reputatie 1
Badge +1

Kan je toch lekker voor je zelf houden hun vertellen dat jou vast ook niet haha maar als je het graag wek Vertelt kan je het doen ik zeg het in ieder geval niet

Wie heeft er nou nooit een stijve?:smile: Je ouders hebben ook in de pubertijd gezeten. Dus je hoeft van je stijve het echt niet geheim te houden.

En van aftrekken hoef je het niet te vertellen maar als ze erachter komen is het geen ramp. Je     ouders waren toen vast ook wel aan het masturberen.

Groetes, Wereld!

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Ja ik heb een geheim en dat is dat ik een dagboek app op mee telefoon heb en als ik er wat in type doe ik dat in het geheim op de wc al minstens één jaar 

Ik hou het geheim, maar het zou me niet verbazen als mijn ouders het weten, want zij zijn tenslotte ook gewoon pubers geweest.

Reageer