Vraag

Stijve en klaarkomen tijdens het sporten

  • 24 May 2023
  • 2 reacties
  • 655 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey hoi 

mik heb een vraagje want als ik naar de sportschool ga wil ik altijd voor het uiterste dus pak ik altijd goeie en zware oefeningen/gewichten alleen als ik dat doe krijg ik een stijve en kom ik zelf klaar hebben jullie daar iets om voor te doen ik gebruik zelf al een condoom maar voor een stijve heb ik nog niet geef maar alle tips die je hebt over klaarkomen in de gym 

 

en ik heb nog een vraagje hebben jullie ook kijk aar billen in de gym want daar geil ik dan ook op en kom ik dan zomaar klaar

 

geef alle tips of ander dingen


2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Ikbenlol86443,

 

Ik ga (nog) niet naar de sportschool, want ik ben 14, maar ik train thuis wel eens met gewichten, maar ik krijg daar niet echt een stijve van. Die krijg ik wel eens als ik hardloop op de loopband of buiten, maar das denk ik omdat mijn piemel dan heen en weer gaat en soort van ‘schuurt’ langs mijn loopbroekje. Met een stijve kan ik niet lekker hardlopen, dus ja, dan stop ik maar even en wacht tot ie weer slap of minder stijf is en dan verder proberen.

Ik ben er nog nooit door klaargekomen, maar das misschien omdat ik dan ook niet door ben blijven gaan.

Verder heb ik wel regelmatig zomaar ineens een stijve, laatst nog tijdens het bowlen, maar zolang niemand er aan zit kom ik niet klaar. Als er wel iemand aan zit kan ik wel ineens heel snel klaarkomen, maar ik heb dat niet zo vaak dat mijn vriendje er dan bij is en er aan zit. en dat kan ook niet in de bowling, maar als ik thuis zoiets heb wel.

Ik heb wel eens zonder aanraken sperma gehad, maar dat was  toen ik  een natte droom had.

Een condoom om je piemel is wel handig, tenminste als die blijft zitten, want dan wordt je onderbroek iig niet nat als je klaarkomt, maar blijft die condoom wel goed zitten dan als je piemel ineens hard wordt en je klaarkomt?

Maar kom je dan zo snel klaar als je bijvoorbeeld aan het bankdrukken ben ofzo? Wordt je dan stijf binnen een paar seconden en gelijk ook spuiten?

Ik weet niet wat je kunt doen om niet stijf te worden, je kunt er moeilijk een knoop in leggen, misschien aftrekken voordat je gaat sporten ofzo...

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +5

Trek je goed af voor dat je naar de gym gaat

Reageer