Vraag

Stijve door neefje, maar niet door oppaskind

  • 6 January 2024
  • 15 reacties
  • 1953 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Weet de weg
  • 14 reacties

Hallo ik heb een vraagje,

Ik ben 17 jaar

Ik heb een neefje van 11 jaar die regelmatig bij mij thuis komt om spelletjes te spelen achter mijn pc. Alleen kan hij niet bij de pedalen als hij een race spel wil doen. Dus hij zit dan altijd op mijn schoot, alleen krijg ik dan heel vaak opeens een stijve en dan zeg ik dat ik naar de wc moet. Dan wacht ik tot die weer slap is en dan ga ik weer terug, maar ik heb dus ook een oppaskind die is 8 jaar. Die zit bijna heel de tijd als ik bij hem ben op mijn schoot en vaak ook in zijn onderbroek, omdat hij dan bijna naar bed gaat of omdat het heel warm is. Zelfs als ik hem moet helpen met douchen gebeurd er bij mij niks. Hoe dat het dat ik bij mijn oppaskind dan geen stijve krijg?

Alvast bedankt voor de reacties.


15 reacties

Reputatie 2
Badge

Dat is best raar misschien voel je je meer aangetrokken voor hem. en heb je dat ook voor meisjes?

Reputatie 2
Badge

Dat is best raar misschien voel je je meer aangetrokken voor hem. en heb je dat ook voor meisjes?

Bedoel je als er een meisje op mijn schoot zit?

Reputatie 2
Badge

Ja en of je ook het krijgt wanneer er geen meisje op je schoot zit

Reputatie 2
Badge

Ja en of je ook het krijgt wanneer er geen meisje op je schoot zit

Weet ik niet. Ik heb namelijk nooit een meisje op schoot. Vroeger alleen (ongeveer 2 jaar geleden )

Reputatie 2
Badge

Ik denk door dat je een adrenaline kick hebt wanneer je neefje op je schoot zit, omdat het familie is en je hem niks mag doen met dat soort dingen.

Reputatie 2
Badge

Ja en of je ook het krijgt wanneer er geen meisje op je schoot zit

Weet ik niet. Ik heb namelijk nooit een meisje op schoot. Vroeger alleen (ongeveer 2 jaar geleden )

Daar had ik helemaal niet over nagedacht, het stukje adrenaline. Alleen snap ik het stukje niks mogen niet helemaal, want bij mijn oppaskind zou ik dat ook nooit doen. Er er is al het 1 en anders gedaan/gebeurd in het verleden 

Reputatie 1
Badge +3

Wat dan of wil je het niet vertellen @MaBa 

Reputatie 2
Badge

Wat dan of wil je het niet vertellen @MaBa 

Wat bedoel je met deze vraag?

Ik snap hem niet helemaal.

Gr MaBa

Reputatie 2
Badge +1

Ik denk dat t komt doordat je neefje tijdens het gamen miss de hele tijd heen en weer gaat ofzo en dat dat die stijve stimuleert?! Idk maar dat soort dingen en dan idd ook nog die adrenaline omdat je zelf ook nog eens ws meekijkt naar de game?

Reputatie 2
Badge

Ik denk dat t komt doordat je neefje tijdens het gamen miss de hele tijd heen en weer gaat ofzo en dat dat die stijve stimuleert?! Idk maar dat soort dingen en dan idd ook nog die adrenaline omdat je zelf ook nog eens ws meekijkt naar de game?

Ik denk inderdaad dat dat het is, omdat hij heen en weer gaat tijdens het gamen. Daar ben ik niet eerder op gekomen. Dankjewel voor je reactie.

Gr MaBa

Reputatie 2
Badge +1

No problem

Reputatie 1
Badge +3

Wat dan of wil je het niet vertellen @MaBa 

Wat bedoel je met deze vraag?

Ik snap hem niet helemaal.

Gr MaBa

Wat is er in het verleden gebeurd 

Reputatie 2
Badge

Wat dan of wil je het niet vertellen @MaBa 

Wat bedoel je met deze vraag?

Ik snap hem niet helemaal

 

Alvast sorry voor het lange antwoordt,

In het verleden (nu nog steeds trouwens) wil mijn oppaskind dat ik met mijn hand in de buurt zit van zijn onderbroek en voor hem het liefst zelf er op. Een paas jaar terug als ik hem ging douchen op de camping waren er een paar gasten die pedo naar mij riepen. Daar ben ik toen voor naar jeugdzorg gegaan voor mentale hulp. Ongeveer een jaartje voordat ik hem keerfe kennen had ik een paar andere oppaskindjes die waren heel close met mij en vroegen regelmatig iets over het lichaam. En ik als oppas gaf daar natuurlijk antwoordt op. We zwommen toen bijna elk weekend Dara op de camping en ik zat toen in de ontdekkings faze. En ben toen weleens heel dicht bij hun geslachtsdeel gekomen op een onbewuste manier. Vaak zonder dat ik dat zelf doorhad. Er was 1 oppaskind die hing vaak aan mij in het zwembad of wou opgetild worden en dat vind ik prima. Af en toe zwom hij weg of wou hij een stukje zelf zwemmen. Maar hij kon nog niet zo goed zwemmen. Dus ik hield mijn hand altijd bij zijn buik on hem te ondersteunen zodat hij zo veel mogelijk zelf deed. Op een gegeven momentschoof hij mijn hand verder naar beneden en zat ik dus opeens op zijn zwembroek. Ik had dat zelf niet door want ik was aan het opletten op hoe hij zwom. Zijn zus was er dus ook en die dook heel veel en die zag dat dus vanaf onderwater. Die is toen na het zwemmen naar hun ouders gegaan en heeft dat gezegt. Dat jongentje zri dat er niks was en dat ik alleen aan het helpen was, maar de ouders geloofde in dat niet dus hebben ze dat tegen mijn ouders gezegt zonder zelf goed te weten wat er was. En toen ben ik met mijn moeder naar huis gegaan en ben ik nooit meer op die camping geweest.

En daarvoor moetsnio ook naar jeugdzorg van mij moeder.

Gr MaBa

Reputatie 2
Badge

Wat dan of wil je het niet vertellen @MaBa 

Wat bedoel je met deze vraag?

Ik snap hem niet helemaal.

Gr MaBa

Wat is er in het verleden gebeurd 

Als je nog meer wil weten van mijn oppaskind die ik nu heb. Dan heb ik nog een andere topic waar ik dat met over vertel.

Gr MaBa

Reputatie 1
Badge +3

Heftig echt kut voor jou 

Reageer