Stijve bij gym

  • 13 March 2018
  • 6 reacties
  • 4419 Bekeken

Badge
Ik heb een heel mooi meisje in mijn klas zitten en daarom krijg ik bij gym altijd een stijve iedereen kijkt er dan naar dat is een beetje ongemakkelijk weet iemand hoe ik dit tegen kan houden?

6 reacties

Heb eens gelezen dat als je 1 minuut lang een andere spier aanspant dat je stijve dan weggaat, zou je eens kunnen proberen. Anders wijdere kleding kopen
Ja das altijd ongemakkelijk. Wat ik doe in zo'n geval is erg intens denken aan hoe een deur wordt gemaakt. Gwn iets heel saais. Het werkt meestal
Strakke boxer en wat wijder short erover.
Hey Anoniemo,
Ja, gezien jouw leeftijd (13) kan ik me voorstellen dat je je wat schaamt.
Je kan een wijde, zwarte gymbroek dragen, dan valt het echt niet op!
Je kan ook denken: ach wat! Dan zien ze het maar!

Ik heb wel meer dan 5x op gym momenten dat ik zó geprikkeld wordt, dat ik een harde stijve krijg! Ik heb een forse pik en iedereen kan het goed zien. Veel kijken dan, jongens en meisjes, maar onderhand zijn ze eraan gewend! Ze vinden het wel mooi ook. Mijn sport is Worstelen, en daar moet je wedstrijden doen in een strak Lycra worstelpakje. Nou ik krijg al een stijve onder het gevecht! En hij is echt vet te zien! Dat gaat vanzelf en de tegenstanders hebben dat soms ook! We vinden dat juist wel mooi!
Je kunt er misschien ook aan wennen? Je kan er eigenlijk niks aan doen!
Ik doe aan judo maar ik krijg nooit een stijve, dat komt omdat ik dan niet met seks bezig ben. Dus wil je een stijve penis ontlopen, denk dan snel aan iets anders
Hi Thomasssss,
Ja, denken aan wat anders is een truc die gaat werken.
Gelukkig heb je tijdens gym niet een lange tijd de spanning zoals bij sporten.

Ik doe aan worstelen, en wij kunnen het niet helpen dat we soms stijf gaan! Ik zie het ook zo vaak bij andere jongens, zelfs bij gastjes van 10 jaar!
Ik heb geen idee hoe het werkt, maar mss. staan wij worstelaars sneller geil ofzo! Het komt volgens mij door de power die je maakt tijdens het vechten. Ook kan je er niks aan doen dat je lichamen dicht tegen elkaar zijn! Hoe dichter je op elkaar zit, hoe meer kracht je op de ander kan zetten! Ik kan ook voelen als mijn tegenstander een tegenstander een stijve heeft en dat ergens tegen mij aan drukt. Daar kan je niks aan doen. Met een grote lul valt het alleen veel meer op, maar daar kan ik niks aan doen!
We zitten vol spanning, en we mogen de dag voor een wedstrijd niet afrukken!
Het is niet dat ik met seks bezig ben, maar het komt vanzelf, door je lichaam en de (lang durende) kracht die je moet zetten.
Yo !

Reageer