Stijve bij de fysio

  • 13 November 2022
  • 42 reacties
  • 7449 Bekeken


Toon eerste bericht

42 reacties

Reputatie 1
Badge +1

hey @ikbentomniet, ik vraag me af wat je hoopt dat er gebeurd op je volgende afspraak.

Gr

Reputatie 7
Badge +17

Eigenlijk wel goed dat je gestopt bent. Vooral ook omdat het wel lijkt dat ze op seks aan aansturen was. Snap best dat het heel geil was maar ze zat idd wel echt fout (en ik weet niet hoe oud je bent maar misschien was ze ook nog strafbaar).

En fijn dat het weer goed gaat met je lies. 😄

Reputatie 1
Badge +1

Mijn gedachtes dansen tussen wat ik hoop en wat anderen zeggen dat verstandig is. Ik ga er nog even met iemand in mijn omgeving over praten. Maar in mijn fantasie gaat het de volgende keer nog een stapje verder haha

Groetjes

Ikbentomniet

Reputatie 1
Badge +1

@Leukerdan wow, blij dat het in nederland niet zo gaat volgens mij.

 

Ik heb weer een afspraak bij de fysio gehad, dat ging niet helemaal goed. Omdat ik bang was een stijve te krijgen had ik expres een grote, wijde boxer aangetrokken. Dat was niet handig, want daarmee kon ze mijn lies niet masseren zei ze (ze had de 1e keer ook gevraagd altijd in een slip te komen). Ze vroeg daarom of ik een nieuwe afspraak wilde maken of dat ik het niet erg vond hem uit te trekken. Ik zei dat ik dat wel wilde, maar bang was een stijve te krijgen (ik denk dat mn hoofd een tomaat was). Ze zei dat dat wel mee zou vallen, dus ik heb hem uitgetrokken. Nou, het viel dus niet mee...bij het masseren van mijn lies streek ze weer soms langs mijn kruis waardoor ik een stijve kreeg. Ze zei wel aardig dat het niet erg was en vroeg of ik het vervelend vond en of ze door mocht gaan. Ik zei eerlijk dat ik me schaamde en wel opgewonden raakte, maar dat ze wel door mocht gaan. Ze heeft de behandeling daarna dus gewoon afgemaakt, maar ik merkte wel dat ze wat vaker en steviger langs mijn kruis streek en me dan kort plagend aankeek.

Bij het weggaan zei ze dat ik zelf maar moest kijken of ik de volgende keer een slip draag of we het weer zo doen. Ik weet nog niet wat ik wil, ook al was het wel geil, ik zoek nog steeds tips om geen stijve te krijgen….

Groeten van ikbentomniet

 

Reputatie 1
Badge +1

Hoi TPWK,

dank je wel voor je lieve reactie. Anoniem durf ik gelukkig wel :) Ik geef mezelf nergens de schuld van en vroeg me daarna ook af of dit wel kon. Maar ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Misschien kan dit niet, maar het voelde niet gedwongen en ook wel weer spannend.  Ik denk nog even na, als ik wil kan ik hier met mn broer of ouders over praten. Voordeel is ook dat ik waarschijnlijk niet zo vaak meer hoef, want het gaat weer beter met mijn lies.

groeten,

Ikbentomniet

Reputatie 3
Badge +4

@Leukerdan wow, blij dat het in nederland niet zo gaat volgens mij.

 

Ik heb weer een afspraak bij de fysio gehad, dat ging niet helemaal goed. (..) Bij het weggaan zei ze dat ik zelf maar moest kijken of ik de volgende keer een slip draag of we het weer zo doen. Ik weet nog niet wat ik wil, ook al was het wel geil, ik zoek nog steeds tips om geen stijve te krijgen….

Groeten van ikbentomniet

 

Als je het tof vond doe dan gwn weer grote boxer aan en anders een slip. Dat zou ik doen tenminste

Reputatie 3
Badge +4

Wat ga je nu doen of mag ik da nie vragen?

Reputatie 3
Badge +4

Als het jou een goed gevoel geeft zou ik  maandag weer een grote boxer aandoen😃 maar anders niet. Maar je zegt dat je er naar uitkijkt dus wat houd je tegen

Reputatie 3
Badge +4

Zou je na maandag nog willen laten weten wat je gedaan hebt. Hoeft niet maar zou het gwn graag willen weten.PS ben een meisje 

Reputatie 3
Badge +4

???

 

Reputatie 2
Badge +1

???

 

uhm wat?

Reputatie 3
Badge +4

Zou je na maandag nog willen laten weten wat je gedaan hebt. Hoeft niet maar zou het gwn graag willen weten.PS ben een meisje 

Over deze vraag of hij hem dan wil beantwoorden

Reputatie 4
Badge +3

@Anoniempje.2010 niet iedereen zit elke minuut op zijn telefoon te kijken. Hij antwoord later wel

Reputatie 3
Badge +4

Ok sorry ikwiljehelpen

Reputatie 7
Badge +17

Ok sorry ikwiljehelpen

En soms worden comments tegenhouden voor moderatie. Dan duurt het ook langer voordat het antwoord er op staat

Badge

Ik vind het echt heel verstandig va je dat je bent gestopt ookal zat ik hier achter de laptop met popcorn 😅

Ik vind het echt heel knap van je en gefeliciteerd met je lies😄🥳

Doeiiii

Reputatie 7
Badge +15

Tja, goede keus zou ik zeggen! 
niet iedereen neemt zulke goede beslissing! 
🤞

fijn van je lies

en vast een happy 2023, 

 

  • eigenlijk nog, en niet vast…😅

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer